mBank od dłuższego czasu upraszcza swój system transakcyjny. Pierwsze zmiany część klientów zobaczy już 17 marca.
mBank sukcesywnie poprawia swoją aplikację i serwis transakcyjny oraz dostosowuje je nie tylko do oczekiwań klientów, ale także dba o to, by wersję na komputer dostosować do aktualnych technologii. Oznacza to, że niebawem serwis będzie responsywny (RWD), dzięki czemu korzystanie z niego będzie wygodne także z urządzeń mobilnych, takich jak smartfon czy tablet.
Najistotniejszą zmianą jest uproszczenie menu. Z dotychczasowych 8 kategorii pozostanie ich 4: pulpit, płatności, finanse i pomoc. Nie będzie również podzakładek, po wybraniu kategorii rozwinie się lista dostępnych opcji. Z pewnością dużym udogodnieniem jest wprowadzenie możliwości kopiowania kodu BLIK do schowka, by móc go później wkleić do formularza płatności. Dzięki tej zmianie realizacja przelewów BLIK będzie na pewno szybka i wygodniejsza.