Od teraz klienci mBanku będą mogli wysyłać do siebie prośby o przelew na numer telefonu. Jest to możliwe dzięki nowej funkcjonalności BLIK-a.
mBank jest pierwszym bankiem, który daje możliwość przesłania za pośrednictwem BLIK-a prośby o przelew na numer telefonu. Niebawem funkcjonalność ta ma zostać wprowadzona także do innych banków, które obsługują BLIK-a.
Wszystkie operacje realizowane są w systemie BLIK, nie jest konieczne podawanie numeru konta co stanowi duże ułatwienie dla klientów. Warunkiem jest oczywiście posiadanie BLIK-a zarówno przez nadawcę prośby, jak i jej odbiorcę.
Skorzystanie z usługi jest bardzo intuicyjne - w aplikacji mobilnej banku, w zakładce Płatności, jest odpowiednia funkcjonalność. Po jej wybraniu wyświetli się lista kontaktów korzystających z BLIK-a. Wystarczy wybrać odpowiednią osobę i wpisać kwotę wraz z dodatkową informacją. Odbiorca prośby otrzyma na swoim telefonie powiadomienie i będzie miał 72h na odpowiedź.