Kolejna firma, dostosowując się do panujących warunków, wprowadza nowe rozwiązania. Tym razem MetLife umożliwia zdalny zakup polis.
MetLife jest trzecim po Nationale-Nederlanden i Generali towarzystwem, które modyfikuje swoje kanały sprzedaży w taki sposób, by sprostać wymaganiom aktualnie panujących warunków. Jest to z pewnością bezpieczniejsze, ale także i wygodniejsze dla wielu klientów.
Sam proces zakupu polisy MetLife aktualnie odbywa się w pierwszej kolejności telefonicznie, natomiast sama polisa wysyłana jest do klienta mailowo.
Wprowadzone zmiany są bezpośrednio związane z panującą aktualnie w Polsce i na świecie pandemią koronawirusa o nazwie SARS-CoV-2. Wirus ten powoduje chorobę Covid-19, która atakuje płuca osoby zainfekowanej. Bardzo łatwo roznosi się on drogą kropelkową, dlatego też bardzo istotne jest unikanie kontaktów z innymi ludźmi, by zminimalizować ryzyko przeniesienia wirusa na inną osobę. W tym właśnie celu stosowana jest społeczna izolacja a wprowadzane zarówno przez organy państwowe, jak i prywatne firmy, zmiany mają na celu ograniczenie negatywnych skutków zarówno zdrowotnych, jak i gospodarczych.