Klienci będą mogli skorzystać z dotychczasowych usług tylko do 28 listopada 2020 roku. Następnie zostaną automatycznie przeniesieni do systemu Alior Banku.
Chcemy przede wszystkim bardzo podziękować, klientom, którzy nam zaufali w ostatnich sześciu latach i korzystali z usług T-Mobile Usługi Bankowe. Koniec naszej współpracy nie oznacza zakończenia świadczenia usług bankowych dla klientów TMUB – zostawiamy ich w rękach naszych dotychczasowych partnerów w projekcie, gwarantując dostęp do wszystkich usług, z których dotychczas korzystali – informuje Piotr Bubak, dyrektor departamentu usług abonamentowych T-Mobile Polska.
Użytkownicy zostaną poinformowani o zmianach drogą mailową. Od 29 listopada będą mogli swobodnie logować się do bankowości internetowej i mobilnej Alior Banku, który przejmie realizację ich świadczeń po upadku TMUB. Numer konta bankowego czy karta płatnicza nie ulegną zmianie. Można powiedzieć, że klienci nie odczują żadnej rewolucji.
Oferta T-Mobile Usługi Bankowe zadebiutowała wiosną 2014 roku, zastępując powstałą dwa lata wcześniej markę Alior Sync. Mimo początkowych sukcesów TMUB nie przetrwało próby czasu.
Nie jest to pierwsza w Polsce współpraca sieci komórkowej i banku, która skończyła się niepowodzeniem. Podobny los spotkał w zeszłym roku Orange Finanse - wspólny projekt francuskiego telkomu i mBanku, który został rozwiązany po trzech latach.