Wszystko wskazuje na to, że Inteligo przeżywa swoje ostatnie chwile. Właściciel marki (PKO BP) powiadomił o wycofaniu z oferty kont Inteligo dla klientów indywidualnych - to jedne z ostatnich produktów, które Inteligo posiadało w swojej ofercie.
Po dwóch latach od wyłączenia z oferty kont Inteligo dla przedsiębiorców (dostępnych do kwietnia 2023 roku), a wcześniej – wycofania innych produktów, w tym kart kredytowych dla konsumentów – PKO BP postawił kolejny krok w kierunku wygaszania marki Inteligo.
Od 16 lutego bank nie przyjmuje już nowych wniosków o otwarcie konta osobistego Inteligo, ani tych o dotyczących zakładania rachunków indywidualnych, ani wspólnych czy dla dzieci.
Obecni klienci Inteligo będą mogli nadal korzystać na dotychczasowych zasadach z usług, w których korzystali do tej pory, choć bank zachęca ich do przejścia na ofertę PKO BP.
Inteligo było jednym z pionierów bankowości internetowej w Polsce, oferującym dostęp do rachunków wyłącznie online. W miarę upływu czasu produkty i usługi świadczone przez Inteligo zaczęły się zbiegać z ofertą PKO BP, po czym bank postawił na promocję jednej marki: PKO BP, traktując Inteligo po macoszemu. Choć Inteligo przeżyło epizod próby reaktywacji marki, to wprowadzenie do oferty nowych produktów nie przyniosło oczekiwanych rezultatów i z pomysłu zrezygnowano.