Na swojej stronie internetowej ING Bank Śląski uruchomił sekcję z video dla osób niesłyszących.
Na start udostępnionych zostało 5 filmów z tłumaczem języka migowego, dzięki którym klienci z dysfunkcją słuchu mogą uzyskać informacje o podstawowych procesach w bankowości: dowiedzą się, jak otworzyć konto, jak zacząć korzystać z aplikacji mobilnej, jak wysłać przelew i poznają, co to jest Blik. Dział będzie konsekwentnie rozbudowywany o kolejne filmy poradnikowo-instruktażowe.
Najnowsze rozwiązanie ING ma pomóc klientom niesłyszącym i niedosłyszącym w samodzielnym zarządzaniu swoimi finansami. Projekt wpisuje się w realizowaną w banku Strategię Zrównoważonego Rozwoju i priorytetem Bank równych szans.
Oprócz dedykowanych filmów o tematyce poradnikowej i instruktażowej osoby niesłyszące mogą skorzystać z obsługi bankowej za pośrednictwem tłumaczy on-line (Tłumacz Migam) w placówkach bankowych. Dzięki połączeniu wideo z tłumaczem, pracownicy oddziałów banku mogą swobodnie rozmawiać z osobami, które porozumiewają się jedynie w języku migowym.