mBank rozpoczął działalność w listopadzie 2000 roku jako pierwszy w Polsce bank elektroniczny. Jest częścią BRE Banku SA.
Początkowo mBank był bankiem depozytowym drugiego wyboru, oferującym podstawowe usługi bankowe – darmowy rachunek oszczędnościowy i bieżący z najwyższym na rynku oprocentowaniem oraz bezpłatną kartę debetową. Wraz z upływem czasu, model biznesowy mBanku ewoluował – oferta była stopniowo poszerzana o kolejne produkty kredytowe, ubezpieczeniowe i inwestycyjne. Obecnie jest liderem bankowości elektronicznej i mobilnej dla klientów indywidualnych oraz mikrofirm, zajmując znaczącą pozycję w polskim sektorze finansowym. Dąży do stworzenia otwartej platformy finansowej, w ramach której klient będzie mógł porównywać oferty różnych firm, wybierając najkorzystniejsze dla siebie.
Ofertę banku uzupełnia platforma e-commerce oraz pierwszy w Polsce niezależny, wirtualny operator komórkowy – mBank mobile. Już dziś rachunek eKONTO posiada najszerszą na naszym rynku funkcjonalność.
Po siedmiu udanych latach działalności w Polsce, mBank rozpoczął ekspansję na rynki zagraniczne.
Ofertę banku uzupełnia platforma e-commerce oraz pierwszy w Polsce niezależny, wirtualny operator komórkowy – mBank mobile. Już dziś rachunek eKONTO posiada najszerszą na naszym rynku funkcjonalność.
Po siedmiu udanych latach działalności w Polsce, mBank rozpoczął ekspansję na rynki zagraniczne.
Model biznesowy mBanku różni się zasadniczo od strategii tradycyjnego banku. mBank oferuje dużą liczbę innowacyjnych produktów i usług finansowych: oszczędnościowych, transakcyjnych /konto osobiste/, kredytowych oraz inwestycyjnych i ubezpieczeniowych dostępnych w zdalnych kanałach dystrybucji. Brak tradycyjnych oddziałów i zastosowanie innowacyjnej technologii pozwala osiągnąć trwałą przewagę konkurencyjną nad bankami tradycyjnymi w poziomie kosztów i komunikacji, która daje Klientom mBanku maksimum korzyści, wygodę i niezależność w korzystaniu z usług finansowych.