Informacje o Banku Pocztowym

Informacje archiwalne
2013-01-04 12:24:26

Bank Pocztowy powstał w 1990 roku w Bydgoszczy. Akcjonariuszami Banku Pocztowego są: Poczta Polska oraz Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A – znane, renomowane instytucje cieszące się dużym zaufaniem społecznym.

Wyjątkowość oferty Banku Pocztowego polega na szerokim dostępie do świadczonych usług. Poprzez obecność w blisko 5000 Urzędach Pocztowych na terenie całego kraju, oferują klientom między innymi: Rachunki Oszczędnościowo Rozliczeniowe, wpłaty i wypłaty na konto, lokaty złotowe, kredyty gotówkowe. W ten sposób klienci Banku Pocztowego mogą korzystać z  największej liczby w kraju – blisko 10.000 punktów sieci bezpłatnego dostępu do zgromadzonych środków. Sieć ta składa się z kilku tysięcy Urzędów Pocztowych, w których możliwe są wpłaty i wypłat środków,  a także bankomatów sieci PKO BP, Kredyt Banku S.A., Cash4You oraz Euronet, z których klienci Banku Pocztowego mogą bezprowizyjnie wypłacać gotówkę. 

Warto zaznaczyć, że Bank Pocztowy konsekwentnie realizuje strategię nakreśloną jakiś czas temu, która ma zadanie zmienić wizerunek banku, który kojarzył się do tej pory jedynie z... Pocztą. W tej chwili w Banku Pocztowym możemy założyć lokatę przez Internet (bez wychodzenia z domu!) lub złożyć wniosek o kredyt gotówkowy. Takie operacje nie zawsze są możliwe wielu "bardziej" komercyjnych bankach. Oczywiście w banku tym klienci mają zapewniony dostęp do środków przez: bankowość internetową, konsultantów telefonicznych, możliwość sprawdzania stanu konta przez sms. W połączeniu z bardzo dużą liczbą oddziałów w punktach pocztowych daje to ogromne możliwości dotarcia do coraz większej rzeszy klientów.

                                                                                                              
Mając na uwadze komfort klientów Bank Pocztowy stale udoskonal jakość świadczonych usług poprzez proste, przejrzyste i przyjazne produkty bankowe dla klientów indywidualnych, mikro firm, wspólnot mieszkaniowych oraz jednostek samorządu terytorialnego. Od 2006 roku Bank Pocztowy konsekwentnie rozszerza swoje usługi poprzez sieć profesjonalnych Stanowisk Finansowych w Urzędach Pocztowych, które są zintegrowane z systemem informatycznym banku. Stanowiska te umożliwiają szybką i profesjonalną obsługę klientów. Wspólne plany Banku Pocztowego oraz Poczty Polskiej zakładały stworzenie do końca 2009 roku ponad 2300 Stanowisk Finansowych na terenie całego kraju, w których dostępne będą nowoczesne i przyjazne produkty bankowe.  Bank Pocztowy sam określa się mianem: "...uniwersalnego, nowoczesnego Banku świadczącego przyjazne i przejrzyste usługi finansowe w Urzędach Pocztowych oraz w sieci własnej na terenie całego kraju". Działania banku konsekwentnie dążą do tego, by to zdanie cały czas było prawdziwe.

Kliknij i zobacz wszystkie wizytówki banków>>

Ekspert Comperia.pl

Słownik finansowy
Kalkulatory

Szukasz kredytu gotówkowego? Chcesz zaoszczędzić? A może nowa inwestycja się kroi? Z nami wszystko przekalkulujesz!

Sprawdzam