Credit Agricole Bank Polska SA
Credit Agricole Bank Polska (wcześniej jako Lukas Bank) jest uniwersalnym bankiem detalicznym, którego kieruje swą ofertę zarówno do klientów indywidualnych, jak i do właścicieli firm. Podejmowane przez pracowników tej instytucji finansowej wysiłki na rzecz budowania długoterminowych relacji z klientami oraz przyjazna obsługa (zgodnie z hasłem „tak powinno być w każdym banku”) to solidne fundamenty dynamicznego rozwoju w obszarze consumer finance.
Wśród kanałów dostępu, jakie proponują bankowcy z Credit Agricole wymienić należy przede wszystkim sieć prawie 450 placówek bankowych w całej Polsce, telefon (odziedziczoną po poprzedniku LukasLinię) oraz oczywiście bankowość internetową.
Na kompleksową ofertę produktów bankowych składają się:
· pakiety kont osobistych - m.in. klasyczne, e-konto, premium, konto plus (niektóre spośród nich z ubezpieczeniami: zdrowotnym, komunikacyjnym oraz na życie)
· karty kredytowe (zwykłe, srebrne, złote oraz partnerskie)
· produkty oszczędnościowe (rachunek oszczędnościowy, depozyty terminowe oraz lokaty strukturyzowane) oraz fundusze inwestycyjne.
· kredyty - m.in. gotówkowe, ratalne (takowe można zaciągnąć w ok. 16 tys. punktów sprzedaży) , hipoteczne, konsolidacyjne i samochodowe.
Przy udzielaniu pożyczek (np. „prostoliczonego kredytu gotówkowego), pracownicy z Credit Agricole (których w grudniu 2010 roku było ponad 6 tys.) kierują się zasadami odpowiedzialnego kredytowania. Wśród pozostałych cenionych przez ten bank wartości są m.in. troska o klienta, inicjatywa, przyjazność oraz współdziałanie.
Założona przez Mariusza Łukasiewicza instytucja finansowa (wyrosła z Systemu Sprzedaży Ratalnej Lukas, działającego od 1994) zyskała status banku po tym, jak przejęła Bank Świętokrzyski. Od 2001 r. kapitałowo była wspierana przez francuskiego inwestora Credit Agricole, którą uważa się za jedną z największych międzynarodowych grup finansowych.
Comperia.pl