Prowadzisz własną stroną internetową lub bloga? Sprawdź, jak zwiększyć swoje dochody dzięki nowym, bezpłatnym narzędziom reklamowym od ComperiaLead, sieci afiliacyjnej z Grupy Comperia.pl SA.
ComperiaLead wystartowała z zestawem nowych narzędzi, opracowanych dla osób, które chcą zarabiać w sieci na reklamowaniu najlepszych rozwiązań finansowych. Udostępnione widgety, bo o nich mowa, są nowoczesnymi instrumentami promocyjnymi, ułatwiającymi porównywanie usług zarówno bankowych, jak i pozabankowych.
Nowe Widgety ComperiaLead - nowy wymiar zarabiania w sieci
Miniporównywarki najnowszej generacji są już dostępne dla wszystkich. Widgety mają postać pasażu finansowego. To „miniporównywarki”, które w prosty i czytelny sposób serwują kluczowe informacje o najlepszych produktach kredytowych lub depozytowych. Prezentowane w widgetach oferty są aktualizowane w czasie rzeczywistym, dzięki czemu w oczach odbiorcy pasaż może pełnić rolę rzetelnego, głównego źródła informacji o rynku pieniężnym.
Na start do dyspozycji użytkowników zostały oddane widgety w czterech głównych kategoriach: kredyty gotówkowe, szybkie pożyczki, konta osobiste i lokaty, ale liczba dostępnych wariantów będzie stale poszerzana.
Widgety stworzone przez ComperiaLead sprawdzą się wszędzie tam, gdzie liczy się pieniądz. Wzbogacą treści nie tylko stron i blogów o tematyce stricte finansowej, ale każdej innej, powiązanej ze sferą wydatków, zakupów i oszczędzania.
Prowadzisz serwis motoryzacyjny? Zamieść w nim widget porównujący kredyty bankowe. Ty dostarczysz swoim czytelnikom wartościowej wiedzy o tym, który samochód warto wybrać, a widget ComperiaLead pomoże im wyszukać właściwą ofertę sfinansowania zakupu auta. Za jednym razem podniesiesz wartość merytoryczną swojej strony i zwiększysz zyski dzięki afiliacji.
Widgety z kategorii kredytów bankowych lub szybkich pożyczek będą skutecznym narzędziem monetyzacji ruchu na portalach związanych również z rynkiem nieruchomości, elektronicznym czy turystycznym, sprawdzą się także w e-sklepach, a nawet na blogach o tematyce DIY.
Jeśli Twoja strona ma charakter poradnikowy, np. radzisz innym, jak oszczędzać pieniądze, jak dokonywać w życiu właściwych wyborów, dbać na co dzień o swój portfel, pokaż im, jak pomnażać pieniądze dzięki najlepszym depozytom lub jak ograniczyć koszty prowadzenia rachunku bankowego. Pomogą Ci w tym widgety lokat i kont osobistych.
Pełna kontrola nad wyglądem…
Podczas opracowywania nowych narzędzi dla wydawców celem ComperiaLead było zrewidowanie miejsca widgetu reklamowego w marketingu internetowym. Sieć zadbała, by widget przestał pełnić funkcję jedynie reklamy, a stał się integralną częścią strony, wzbogacając ją zarówno pod względem merytorycznym, jak i wizualnym.
Każdy z widgetów wydawca może w intuicyjny sposób dostosować wedle własnego uznania, zarówno w zakresie wyglądu, jak i eksponowanych w nim treści.
Opcja personalizacji zaczyna się już na poziomie kolorystyki. Możliwość wyboru zastosowanych
w widgecie kolorów obramowań, tła i przycisków spośród szerokiej gamy barw oraz opcja dostosowania grubości i zaokrągleń ramek pozwala na dopasowanie estetyki pasażu do stylu każdej strony internetowej.
Wstawiając wigdet na swoją stronę, nie trzeba się martwić o to, czy wpasuje się w design witryny otwartej w przeglądarce smartfona lub tabletu. Widgety wykonano w oparciu o standardy techniki RWD. W rezultacie nie musisz nic robić, by prezentowały się nienagannie na ekranach o różnej rozdzielczości. Widget automatycznie dostosuje się do twojej strony, odwiedzanej na dowolnym urządzeniu.
…i zawartością
Dzięki możliwości samodzielnego doboru zakresu parametrów dla wyświetlanych w pasażu ofert, znajdą się w nim tylko te, które zdaniem wydawcy najbardziej przykują uwagę jego odbiorcy. Wyświetlane wyniki porównania można uporządkować na wiele sposobów, np. pokazując wyłącznie lokaty na wskazany okres, tylko lokaty odnawialne, kredyty na konkretną kwotę albo konta za 0 zł, z moneybackiem czy darmowymi bankomatami.
Zyskując kontrolę nad zawartością widgetu, wydawca może jeszcze skuteczniej dotrzeć z reklamą do swoich odbiorców, maksymalizując stopień monetyzacji działań contentmarketingowych
w obrębie własnej strony WWW.
Miniporównywarki od ComperiaLead to udoskonalona alternatywa dla standardowych, statycznych reklam i linków bezpośrednich. Ich dodatkową zaletą jest interaktywny charakter – czytelnik bloga może za pomocą jednego kliknięcia przejść do wniosku o wybrany przez siebie produkt. Pozwala to na znaczne zwiększenie zaangażowania odbiorców.
Skąd pobrać nowy widget?
Aby umieścić pasaż produktowy na swojej stronie internetowej lub blogu:
1. Zaloguj się do swojego profilu na ComperiaLead.pl, a następnie przejdź w menu do zakładki: NARZĘDZIA→ NOWE WIDGETY
2. Wybierz typ widgetu, nadaj mu nazwę i kliknij: ZAPISZ I WYGENERUJ KOD
Jeśli chcesz spersonalizować wyniki wyświetlające się w pasażu, przed wygenerowaniem kodu dostosuj wygląd widgetu i ustal zakresy parametrów demonstrowanych treści. Zrobisz to w prosty sposób, bez przechodzenia do innych kart – wszystkie opcje dostępne są z poziomu jednej strony
3. Pobierz kod wybranego widgetu i wklej go w źródło swojej witryny
Jeśli jeszcze nie jesteś członkiem sieci afiliacyjnej ComperiaLead, zarejestruj się w programie.
ComperiaLead jest programem partnerskim należącym do Grupy Comperia.pl SA, właściciela m.in. pierwszej polskiej porównywarki finansowej Comperia.pl oraz serwisu Telepolis.pl.