Panująca pandemia wpływa nie tylko na nasze zdrowie i styl życia, ale także - a może przede wszystkim - na sytuacje finansową.
Towarzystwo ubezpieczeniowe Aviva kolejny raz w obliczu kryzysu staje po stronie klientów. Każdy klient indywidualny, posiadający w Avivie wykupione ubezpieczenie na życie, ma możliwość odroczenia płacenie składek nawet do 3 miesięcy. Ubezpieczyciel deklaruje także możliwość weryfikacji i modyfikacji zakresu posiadanej polisy. Co istotne - przez cały ten czas ochrona wynikająca z polisy jest utrzymana.
Propozycja firmy jest odpowiedzią na panującą pandemię, w wyniku której sytuacja finansowa wielu klientów, ale także firm, uległa pogorszeniu. Utrzymanie posiadanego ubezpieczenia jest istotne szczególnie w tym czasie, gdy ryzyko np. zachorowania jest wyższe niż dotychczas. W celu prolongowania płatności składek bądź modyfikacji umowy należy skontaktować się bezpośrednio ze swoim agentem.