Miniony długi weekend był czasem wytężonej pracy dla Millennium i BNP Paribas. Oba banki bowiem wybrały te dni na integrację swoich systemów z systemami przejętych przez siebie instytucji.
W przypadku Millennium Banku ostatnie dni były dopinaniem do końca fuzji z przejętym Eurobankiem. Klienci obu usługodawców musieli liczyć się z utrudnieniami w postaci braku dostępu do bankowości internetowej. Prace jednak zakończyły się kilka godzin wcześniej, niż początkowo planowano. Dla dotychczasowych klientów Millennium nie zmieniło się nic, zmiana bowiem dotyczyła przede wszystkim przeniesienia usług z systemu Eurobanku na system Millennium. Dotychczasowi posiadacze kont w Eurobanku muszą aktywować konto w Millenecie. Aby to zrobić, należy wejść na starą stronę logowania Eurobanku i postępować zgodnie z instrukcjami.
W tym samym czasie BNP Paribas łączyło swoje systemy z systemami Raiffeisen Polbanku.
Aktualnie prace już się zakończyły i klienci mogą korzystać ze wszystkich posiadanych usług.