Nowa, szybsza i bardziej rozbudowana wersja aplikacji GOmobile już w listopadzie trafi do rąk użytkowników. Czego można oczekiwać? Na pierwszy rzut oka widać, że wygląd aplikacji mobilnej jest bardziej spójny z wyglądem systemu bankowości internetowej. Co jednak najważniejsze - aplikacja ma działać nawet 38% szybciej niż dotychczas.
Zapewne dużym udogodnieniem dla wielu klientów jest podpięcie aplikacji do systemu moBilet, który pozwala kupować bilety komunikacji miejskiej i dokonywać opłat za parkowanie. Kolejnym smaczkiem jest wprowadzenie mobilnej autoryzacji, dzięki czemu przyspieszone i ułatwione jest potwierdzanie transakcji internetowych. Pozostałe dodatki to możliwość dokonywania płatności za pomocą kodu QR, możliwość dokonywania spłaty karty, doładowanie telefonu komórkowego, przelewy do ZUS, przelewy z odroczoną datą i opcja pozwalająca na powtarzanie przelewów.
Prace trwają także nad modułem do analizy finansowej, modułem zarządzania kartami płatniczymi, w tym możliwością zmiany kodu PIN oraz opcją blokowania karty, modułem inwestycyjnym. W niedalekiej przyszłości ma także zostać udostępniona możliwość wideoweryfikacji, co pozwoli na zakładanie konta za pomocą aplikacji mobilnej.