ING będzie czatował z klientami

2017-07-11 19:05:15

ING Bank Śląski udostępnił klientom nowy kanał obsługi: z konsultantami banku będzie teraz można porozmawiać na czacie.

Póki co specjaliści ING będą na czacie udzielać informacji na tematy ogólne (o ofertach i usługach banku), jednak w przyszłości przyszłości planowane jest udostępnienie tej formy kontaktu również w systemie Moje ING. Czat dostępny po zalogowaniu do bankowości elektronicznej będzie tym samym umożliwiał uzyskanie pomocy także w kwestiach wymagających weryfikacji danych klienta.

Aktualnie czat dostępny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-20.00, a w soboty od 8.00 do 16.00. Połączenie z doradcą aktywujemy na stronie WWW banku w zakładce "Kontakt".

Karol Wilczko

Słownik finansowy
Kalkulatory

Szukasz kredytu gotówkowego? Chcesz zaoszczędzić? A może nowa inwestycja się kroi? Z nami wszystko przekalkulujesz!

Sprawdzam