Nest Bank, to nowa marka, która docelowo ma zastąpić Bank SMART i BIZ Bank należące do FM Bank PBP. Wszystkie trzy nazwy handlowe z końcem października stracą swoją ważność na rzecz Nest Banku.
Nowy bank obsługiwał będzie klientów detalicznych i mikroprzedsiębiorstwa. Jak wskazuje polskie tłumaczenie jego nazwy - "gniazdo" - bank będzie kładł duży nacisk na takie wartości jak: bezpieczeństwo, opiekuńczość i zaradność.
W ofercie znajdzie się dużo preferencyjnych ofert dla rodzin. Bank ma oferować np. konto oszczędnościowe z oprocentowaniem uzależnionym od ilości posiadanych dzieci. W ofercie w dalszym ciągu pozostanie w pełni darmowe konto, które na ten moment oferuje Bank SMART.
Nest Bank planuje rozszerzać sieci oddziałów (do 350 sztuk), by znaleźć się jak najbliżej ludzi i sprawnie sprostać ich potrzebą. W placówkach ma panować rodzinna atmosfera, ma być jak w kawiarni. Na odwiedzających ma czekać nawet kakao.
Skusicie się?