Klienci Credit Agricole od jakiegoś już czasu wypatrują aplikacji mobilnej, umożliwiającej im "bankowanie" na swoich smartfonach.
Dla wszystkich niecierpliwych mam dobrą wiadomość, ponieważ aplikacja jest już gotowa i niebawem powinna pojawić się w sklepach z aplikacjami. Słowo w "sklepach" nie jest tu przypadkowe bo bank od razu pomyślał o użytkownikach trzech systemów operacyjnych: Androida, iOSa oraz Windows Mobile.
Mieliśmy okazję przedpremierowo przetestować nową aplikację CA24 Mobile. Co mogę o niej powiedzieć?
Przede wszystkim aplikacja wyróżnia się na tle innych zastosowaną szatą graficzną. A ujmując to jednym słowem, jest po prostu ładna. Myślę, że wpisuje się w najnowsze trendy obowiązujące na rynku aplikacji, nie tylko tych bankowych. W aplikacji poruszamy się w ciemnych kolorach, a w jej tle zauważyć można zamglony widok na miasto. Jednocześnie nie można jej zarzucić, że jest nieczytelna.
Drugim moim spostrzeżeniem po chwili spędzonej z aplikacją jest dość rozbudowana lista funkcji - biorąc pod uwagę, że to pierwsza aplikacja Credit Agricole. W bankowości mobilnej będzie można sprawdzić stan konta, wykonać przelew (także przy użyciu kodu QR), odczytać historię transakcji i wszystkich zdarzeń dotyczących konta, doładować telefon, założyć lokatę czy sprawdzić gdzie jest najbliższy bankomat lub placówka.
Przedstawiciele banku, z którymi dane mi było rozmawiać zapewniali, że aplikacja będzie intensywnie rozwijana, a kolejne funkcje będą do niej dodawane w cyklach kwartalnych.
Istotną rzeczą jest jeszcze planowane wprowadzenie specjalnej lokaty mobilnej. Ma być ona oprocentowana na 3% w skali roku, a zdeponować będzie można maksymalnie 10 000 zł na 2 miesiące.
Dokładna data premiery nie została jeszcze ustalona, ale najprawdopodobniej pojawi się jeszcze w marcu.
Gdyby ktoś miał dodatkowe pytania, proszę o komentarze, postaram się opowiedzieć.
Poniżej próbka wyglądu opisywanej aplikacji.