Jest zgoda KNF na połączenie Millennium i Euro Banku

2019-09-10 15:50:29

Komisja Nadzoru Finansowego wydała we wtorek zezwolenie na przeniesienie całego majątku Euro Banku na rzecz Millennium. 11 listopada 2019 r. marka eurobank zniknie z rynku, a dotychczasowe placówki i bankomaty banku zostaną oznaczone logotypem Banku Millennium.

Realizowana fuzja banków to wynik zawartej 5 listopada 2018 r. umowy sprzedaży akcji pomiędzy Bankiem Millennium a SG Financial Services Holding SA, w wyniku której Millennium przejął 31 maja br. 49 mln 769 tys. 493 akcji Euro Banku, co stanowiło ok. 99,787% kapitału zakładowego Euro Banku.

3 stycznia br. Millennium uzyskał zgodę UOKiK-u na przejęcie Euro Banku.

28 maja br. KNF stwierdziła brak podstaw do wyrażenia sprzeciwu względem planowanego nabycia przez Banco Comercial Portugues za pośrednictwem Banku Millennium akcji Euro Banku.

Z końcem sierpnia plan połączenia banków zaakceptowali akcjonariusze Millennium.

Po zakończeniu fuzji bank będzie działał pod jedną marką: Bank Millennium.

Kalendarium integracji eurobanku i Banku Millennium

1 października 2019 r.:

  • Bank Millennium S.A. stanie się stroną umów o produkty i usługi eurobanku (zmiana nie będzie wymagała podpisywania aneksów przez dotychczasowych klientów eurobanku)
  • Bank Millennium S.A. przejmie rolę administratora danych osobowych klientów eurobanku

8-10 listopada 2019 r.:

  • nastąpi przerwa techniczna w dostępie do bankowości internetowej i mobilnej eurobanku - w tym czasie klienci banku nie będą mogli zalogować się do systemów elektronicznych banku, ani zlecać w nich żadnych operacji. Przerwa poprzedzi całkowite wyłączenie systemów, które nastąpi 11 listopada br.

11 listopada 2019 r.:

  • placówki eurobanku zostaną oznaczone logotypem Banku Millennium
  • dotychczasowi klienci eurobanku otrzymają możliwość korzystania z bezpłatnych wypłat gotówkowych z sieci bankomatów Banku Millennium
  • nastąpi połączenie systemów informatycznych obu banków. Klienci eurobanku zyskają dostęp do systemu bankowości internetowej i aplikacji mobilnej Banku Millennium
  • obsługa klientów eurobanku będzie świadczona:
    • pod nowym numerem infolinii: (+48) 801 331 331 lub (+48) 22 598 40 40 czynne 24/7 (koszt połączenia wg taryfy operatora)
    • pod nowym adresem e-mail: kontakt@bankmillennium.pl
  • zmieni się sposób zgłaszania reklamacji dla obecnych klientów eurobanku:
  • listownie na adres: Bank Millennium S.A., ul. Stanisława Żaryna 2A, 02-593 Warszawa (z dopiskiem "Reklamacje")
  • osobiście w oddziałach Banku Millennium S.A.
  • przez bankowość internetową Millenet i aplikację mobilną Banku Millennium
  • poprzez infolinię Banku Millennium

 

Ilona Maciejuk

Słownik finansowy
Kalkulatory

Szukasz kredytu gotówkowego? Chcesz zaoszczędzić? A może nowa inwestycja się kroi? Z nami wszystko przekalkulujesz!

Sprawdzam