Komisja Nadzoru Finansowego wydała we wtorek zezwolenie na przeniesienie całego majątku Euro Banku na rzecz Millennium. 11 listopada 2019 r. marka eurobank zniknie z rynku, a dotychczasowe placówki i bankomaty banku zostaną oznaczone logotypem Banku Millennium.
Realizowana fuzja banków to wynik zawartej 5 listopada 2018 r. umowy sprzedaży akcji pomiędzy Bankiem Millennium a SG Financial Services Holding SA, w wyniku której Millennium przejął 31 maja br. 49 mln 769 tys. 493 akcji Euro Banku, co stanowiło ok. 99,787% kapitału zakładowego Euro Banku.
3 stycznia br. Millennium uzyskał zgodę UOKiK-u na przejęcie Euro Banku.
28 maja br. KNF stwierdziła brak podstaw do wyrażenia sprzeciwu względem planowanego nabycia przez Banco Comercial Portugues za pośrednictwem Banku Millennium akcji Euro Banku.
Z końcem sierpnia plan połączenia banków zaakceptowali akcjonariusze Millennium.
Po zakończeniu fuzji bank będzie działał pod jedną marką: Bank Millennium.
Kalendarium integracji eurobanku i Banku Millennium
1 października 2019 r.:
- Bank Millennium S.A. stanie się stroną umów o produkty i usługi eurobanku (zmiana nie będzie wymagała podpisywania aneksów przez dotychczasowych klientów eurobanku)
- Bank Millennium S.A. przejmie rolę administratora danych osobowych klientów eurobanku
8-10 listopada 2019 r.:
- nastąpi przerwa techniczna w dostępie do bankowości internetowej i mobilnej eurobanku - w tym czasie klienci banku nie będą mogli zalogować się do systemów elektronicznych banku, ani zlecać w nich żadnych operacji. Przerwa poprzedzi całkowite wyłączenie systemów, które nastąpi 11 listopada br.
11 listopada 2019 r.:
- placówki eurobanku zostaną oznaczone logotypem Banku Millennium
- dotychczasowi klienci eurobanku otrzymają możliwość korzystania z bezpłatnych wypłat gotówkowych z sieci bankomatów Banku Millennium
- nastąpi połączenie systemów informatycznych obu banków. Klienci eurobanku zyskają dostęp do systemu bankowości internetowej i aplikacji mobilnej Banku Millennium
- obsługa klientów eurobanku będzie świadczona:
- pod nowym numerem infolinii: (+48) 801 331 331 lub (+48) 22 598 40 40 czynne 24/7 (koszt połączenia wg taryfy operatora)
- pod nowym adresem e-mail: kontakt@bankmillennium.pl
- zmieni się sposób zgłaszania reklamacji dla obecnych klientów eurobanku:
- listownie na adres: Bank Millennium S.A., ul. Stanisława Żaryna 2A, 02-593 Warszawa (z dopiskiem "Reklamacje")
- osobiście w oddziałach Banku Millennium S.A.
- przez bankowość internetową Millenet i aplikację mobilną Banku Millennium
- poprzez infolinię Banku Millennium