ING Bank Śląski odświeża ofertę specjalną kredytów hipotecznych. Aktualne promocje, sygnowane hasłem "Najlepiej na swoim", będą dostępne do 9 czerwca br.
W ramach najnowszej promocji: „Najlepiej na swoim” do wyboru są po dwa warianty cenowe kredytu hipotecznego z oprocentowaniem zmiennym i stałym:
a) oprocentowanie zmienne:
- „Łatwy start” – 0% prowizji i 1,85% marży;
- „Lekka rata” – 1,69% prowizji i 1,69% marży.
b) oprocentowanie stałe:
- „Łatwy start” – 0% prowizji i oprocentowanie 3,79%;
- „Lekka rata” – 1,69% prowizji i oprocentowanie 3,58%.
W przypadku kredytu ze stałą stopą procentową rata nie ulegnie zmianie przez 60 miesięcy. W tym czasie nie będzie możliwości przejścia na oprocentowanie zmienne. Aktualizacja oprocentowania nastąpi dopiero po 5 latach od dnia uruchomienia kredytu, czyli wypłaty pieniędzy. Wówczas bank wyśle też nową propozycję harmonogramu, uwzględniającą oprocentowanie stałe, które może obowiązywać przez kolejne 60 miesięcy.
Jeśli kredytobiorca nie zaakceptuje nowej wysokości stałego oprocentowania, kredyt zostanie przeliczony według oprocentowania zmiennego. Oznacza to, że oprocentowanie zostanie oparte o marżę z umowy kredytowej klienta oraz aktualną stawkę WIBOR 6M.
Oferta z kontem i obowiązkowym ubezpieczeniem
Z oferty „Najlepiej na swoim” mogą skorzystać osoby, które:
- poszukują kredytu na kwotę od 100 000 zł do 1 500 000 zł (włącznie);
- posiadają lub otworzą konto osobiste w ING i będą zasilać je co miesiąc wpływami pieniężnymi w łącznej kwocie 2000 zł;
- zawrą umowę ubezpieczenia spłaty kredytu za pośrednictwem ING.
Obowiązek korzystania z produktów wymaganych w promocji dotyczy 3 lat od daty zawarcia umowy. Jeśli w tym czasie kredytobiorca przestanie zapewniać wpływy na konto lub je zlikwiduje, marża/oprocentowanie jego kredytu zostanie podwyższone o 0,4 p.p. Tyle samo wyniesie podwyżka stopy procentowej w przypadku rezygnacji z polisy.
Wniosek złożysz online i przez telefon
Wniosek o kredyt można złożyć bez wychodzenia z domu: przez Internet i telefon, z pomocą specjalisty hipotecznego. Podczas rozmowy telefonicznej pracownik banku obliczy zdolność kredytową klienta i dostępną dla niego wysokość raty. Pomoże również skompletować i wypełnić niezbędne dokumenty. By je dostarczyć bankowi do analizy, nie trzeba fatygować się osobiście do oddziału - wystarczy przesłać skany online.
Decyzję kredytową wnioskodawca pozna telefonicznie. Korzystając z tej ścieżki obsługi do banku można udać się tylko raz - w celu podpisania umowy kredytowej.
Oferta dostępna jest w oddziałach banku i za pośrednictwem partnerów sprzedaży.