PZU: Nowa odsłona kampanii employer brandingowej

2015-10-24 12:34:00

PZU. Przyciągamy najlepszych”, której symbolem jest hasztag #najlepszastrona. Firma zachęca profesjonalistów do pokazywania się z najlepszej strony podczas rozmów rekrutacyjnych oraz w ramach instagramowego konkursu. 

 

Kampanii towarzyszy cykl wydarzeń promocyjnych „Dni Grupy PZU” na 14 polskich uczelniach. Ambasadorzy firmy promują jesienne inicjatywy dla studentów (m.in. Dni Otwartego Biznesu w warszawskiej siedzibie PZU oraz konkurs Inwestycja w Przyszłość na najlepsze video CV z pulą nagród 65 tys. zł), a eksperci firmy dzielą się swoją wiedzą podczas biznesowych warsztatów.

 

Łukasz Konieczny

Słownik finansowy
Kalkulatory

Szukasz kredytu gotówkowego? Chcesz zaoszczędzić? A może nowa inwestycja się kroi? Z nami wszystko przekalkulujesz!

Sprawdzam