Czy już wiesz, w jaki sposób możesz sprawdzić stan pakietu internetowego, będąc w T-Mobile?
Sprawdzić stan posiadanej w T-Mobile usługi (np. stan pakietów minut, SMS-ów, czy transmisji danych) możemy poprzez internetowe systemy obsługi udostępniane przez operatora:
- Mój T-Mobile,
- iBOA,
- MiBOA,
- nakarte.t-mobile.pl.
Sprawdzanie stanu Internetu i innych usług
MiBOA to mobilne biuro obsługi dostępne dla wszystkich klientów T- Mobile z poziomu telefonu, tabletu lub laptopa. Korzystając z aplikacji, można:
- bezpłatnie sprawdzić stan swojego konta i je doładować,
- aktywować usługi dodatkowe i sprawdzić poziom zużycia, na przykład pakietów danych (wystarczy w tym celu na stronie głównej aplikacji wybrać zakładkę: "Bieżące koszty"),
- zmienić obecną taryfę na kartę na Frii.
Posiadając urządzenie z systemem operacyjnym Android lub iOS, aplikację MiBOA można pobrać ze sklepu Google Play lub AppStore. Zaletą aplikacji jest brak pobierania danych z pakietów.
Sprawdź stan pakietów krótkim kodem
Sprawdzić stan pakietów internetowych możemy również poprzez wpisanie w telefonie kodu ekspresowego i zatwierdzenie go przyciskiem połączenia (zieloną słuchawką):
Pakiety Internetu w telefonie | Jak sprawdzić status? |
---|---|
Internet 6 GB | *100*860*1# |
Internet 3 GB | *100*861*1# |
Internet 1 GB | *100*862*1# |
Internet 500 MB (dla taryfy JUMP) | *100*864*1# |
Internet 250 MB | *100*865*1# |
Internet 250 MB na dzień | *100*863*1# |
20 MB w roamingu w UE | *140*70# |
100 MB w roamingu w UE | *140*70# |
Nowy starter z ofertą Internet STRONG LTE
W ofercie T-Mobile znajdziemy starter na Internet STRONG LTE. Aby skorzystać z promocji, wystarczy aktywować nowy starter Internet na kartę w T-Mobile - otrzymamy 1 GB na start i każdy następny 1 GB za 5 zł. Po 5 dniach korzystania ze startera z konta zostaje pobrana opłata w wysokości 5 zł na aktywację oferty Internet STRNOG LTE 1 GB.
Oferta jest odnawiana cyklicznie co 5 dni za 5 zł. Przy systematycznym odnawianiu oferty niewykorzystane MB z poprzedniego cyklu przechodzą na kolejny okres. Dodatkowo w każdej chwili możemy włączyć inny pakiet danych Internet STRONG LTE, który także będzie odnawiany w systemie cyklicznym.
W ofercie STRONG LTE możemy wybrać:
- 1 GB za 5 zł na 5dni – kod aktywacyjny - *140*701#
- 1 GB za 10 zł na 30 dni – kod aktywacyjny - *140*702#
- 2 GB za 15 zł na 30 dni – kod aktywacyjny - *140*703#
- 3 GB za 10 zł na 10 dni – kod aktywacyjny - *140*704#
- 3 GB za 20 zł na 30 dni – kod aktywacyjny - *140*705#
- 5 GB na 30 zł na 60 dni – kod aktywacyjny - *140*706#
- 12 GB za 50 zł na 60 dni – kod aktywacyjny - *140*707#
- 25 GB za 100 zł na 120 dni – kod aktywacyjny - *140*708#
Pakiety internetowe
Potrzebując dostępu do Internetu w swoim telefonie, możemy skorzystać z dostępnych pakietów danych:
- za 2 zł dostaniemy 250 MB Internetu do wykorzystania przez cały dzień. Pakiet możemy aktywować kodem *100*863# lub SMS-em o treści „TAK” na numer 463. Stan pakietu sprawdzimy za pomocą kodu *100*862*1#. Dezaktywacji pakietu dokonamy za pomocą kodu *100*863*2# lub wysyłając SMS o treści „NIE” na numer 463;
- za 6 zł dostaniemy pakiet 250 MB Internetu do wykorzystania przez 30 dni. Pakiet możemy aktywować kodem *100*865# lub SMS-em o treści „TAK” na numer 465. Stan pakietu sprawdzimy za pomocą kodu *100*865*1#. Dezaktywacji pakietu dokonamy za pomocą kodu *100*865*2# lub wysyłając SMS o treści „NIE” na numer 465.