Jak przenieść numer do Virgin Mobile? 4 kroki

2015-11-12 13:21:58

Virgin Mobile rozpoczął działalność w Polsce w 2012 roku. Sieć ma obecnie ćwierć miliona aktywnych kart SIM. Virgin Mobile korzysta z infrastruktury sieci Play oraz T-Mobile. Dostęp do technologii LTE jest możliwy tylko w zasięgu macierzystym Play. W jaki sposób można przenieść swój numer do Virgin Mobile?

Przenoszący numer mają taniej!

Dla klientów, którzy chcą przenieść numer do Virgin Mobile, sieć przygotowała atrakcyjną ofertę. Jest nią pakiet #DLAMNIESUPER#, w ramach którego klient może otrzymać 10GB Internetu w prędkości LTE, minuty do wszystkich i SMS-y bez limitu, dostęp do aplikacji Facebook, Messenger, Twitter, Gadu Gadu, Ask.fm i Twitter za darmo.

Pakiet dla przenoszących numer kosztuje 49 zł. Dzięki temu klient oszczędza 10 zł przy każdej aktywacji usługi, ponieważ inni klienci za ten sam pakiet muszą zapłacić 59 zł.

1. Zarejestruj numeru telefonu u obecnego operatora

Aby przenieść numer do Virgin Mobile, w pierwszej kolejności klient powinien odwiedzić swojego dotychczasowego operatora i zarejestrować swój numer. Oczywiście dotyczy to tylko osób, które do tej pory nie zarejestrowały swojego numeru telefonu.

2. Prześlij wniosek o przeniesienie numeru

Kolejny krok to wejście na stronę internetową Virgin Mobile: https://virginmobile.pl/jak-przeniesc-numer. Tam należy wypełnić wniosek. Następnie musimy potwierdzić wniosek kodem weryfikacyjnym otrzymanym w wiadomości SMS wysłanej na przenoszony numer lub skontaktować się w tej sprawie z CMOK. W przypadku braku potwierdzenia wniosku kodem weryfikacyjnym CMOK w ciągu 24h skontaktuje się z osobą przenoszącą numer w celu potwierdzenia wniosku.

3. Podpisz dokumenty

Po zatwierdzeniu wniosku w ciągu 24 godzin operator wysyła dokumenty Pocztą Polską, która ma 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.

W przesyłce otrzymamy wniosek, nową kartę SIM (3w1, nanoSIM, microSIM oraz standard) i kopertę zwrotną. Do niej musimy włożyć podpisane zgłoszenie i obustronną kserokopię dowodu osobistego. Następnie należy przesyłkę z dokumentami odesłać do Virgin Mobile.

Po otrzymaniu podpisanych dokumentów i zweryfikowaniu danych klienta Virgin Mobile skontaktuje się z dotychczasowym operatorem danego klienta, by ustalić datę przeniesienia numeru. 

4. Aktywuj numer w Virgin Mobile

Podczas procesu przenoszenia numeru przerwa w świadczeniu usług telekomunikacyjnych może trwać do 24h. Aby aktywować przeniesiony numer w sieci Virgin Mobile, klient musi wykonać pierwsze połączenie z nowej karty SIM.

Arkadiusz Wojciechowski

Słownik finansowy
Kalkulatory

Szukasz kredytu gotówkowego? Chcesz zaoszczędzić? A może nowa inwestycja się kroi? Z nami wszystko przekalkulujesz!

Sprawdzam