Irytują Cię przerwy w dostępie do telewizji cyfrowej czy Internetu? A może operator naliczył Ci zbyt wysoką kwotę na fakturze? Jeśli odpowiedź na jedno z tych pytań brzmi: tak, napisz reklamację. Sprawdź, jak i gdzie to zrobić w przypadku Cyfrowego Polsatu.
Reklamacja usług telekomunikacyjnych i cyfrowych u każdego dostawcy, także Cyfrowego Polsatu, powinna być złożona w okresie 12 miesięcy:
- od dnia okresu rozliczeniowego, w którym dobiegła końca zaistniała przerwa w świadczeniu usługi,
- od dnia, w którym usługa została nienależycie wykonana lub miała być wykonana,
- od dnia doręczenia rachunku zawierającego nieprawidłowe obliczenie należności z tytułu świadczenia usługi.
Pamiętajmy, że reklamacja złożona po upływie tego terminu nie będzie rozpatrzona. Mimo wszystko rok to wystarczająco długi okres, by zebrać się na opisanie problemu i poinformowanie o nim naszego operatora.
Jak złożyć reklamację?
Reklamacja u operatora Cyfrowy Polsat powinna być złożona w następujących formach:
1. Pisemnie - w takim przypadku musi być przesłana listem poleconym na adres:
Cyfrowy Polsat Centrum Obsługi Klienta
ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa
2. Telefonicznie - należy w tym celu zadzwonić do Centrum Obsługi Klienta pod jeden z całodobowo działających numerów telefonów:
- 801 08 08 08
- 222-127-222
- 699-00-22-22
3.Osobiście w Punkcie Obsługi Klienta lub w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży
4. Pocztą elektroniczną na adres: kontakt@cyfrowypolsat.pl
5. Poprzez wypełniony i przesłany elektronicznie formularz kontaktowy, udostępniony na stronie operatora.
Co napisać w reklamacji?
Formularz reklamacji złożony w Cyfrowym Polsacie powinien zawierać:
- imię i nazwisko oraz adres zamieszkania klienta,
- numer przydzielony abonentowi, którego reklamacja dotyczy lub numer identyfikacyjny abonenta,
- numer karty dekodera, numer TV Mobilna lub numer MSISDN,
- określenie przedmiotu reklamacji lub reklamowanego okresu rozliczeniowego,
- opis okoliczności uzasadniających reklamację,
- wysokość kwoty odszkodowania lub innej należności, jeśli klient takich wymaga,
- numer konta bankowego lub adres właściwy do wypłaty odszkodowania,
- podpis Klienta - w przypadku reklamacji złożonej w formie pisemnej.
Odpowiedź na reklamację
Cyfrowy Polsat na złożoną reklamację udziela odpowiedzi w terminie 30 dni od dnia jej złożenia. W przypadku odmowy uznania reklamacji informacja o takiej decyzji powinna być udzielona w formie pisemnej (dostarczona przesyłką poleconą) i zawierać uzasadnienie faktyczne oraz prawne decyzji.
Po wyczerpaniu postępowania reklamacyjnego klient ma prawo skierować sprawę do sądu powszechnego.