Nikt nie może się do Ciebie dodzwonić, bo ustawiłeś przekierowanie połączeń? Sprawdź, jak je szybko i bezpłatnie wyłączyć w sieci Play za pomocą krótkich kodów.
Z usług sieci Play korzysta już ponad 13 mln Polaków. Daje to firmie ponad 22% udziału w rynku telekomunikacyjnym. Od 8 lat Play jest liderem wśród klientów przenoszących swój numer.
Połączenia głosowe w Play
Wśród usług dostępnych dla klientów korzystających z połączeń głosowych znajdziemy:
- połączenia oczekujące,
- połączenia konferencyjne,
- ukrywanie numeru,
- przekierowanie połączeń,
- zawieszanie połączenia,
- blokowanie połączeń.
Jak działa przekierowanie połączeń?
Usługa przekierowania połączeń pozwala użytkownikowi przekierować przychodzące na jego numer telefonu połączenia głosowe na inny, wskazany przez siebie numer lub na pocztę głosową. Przekierowania na pocztę głosową są bezpłatne, natomiast te innego typu są płatne. Ich koszt wynosi tyle, co połączenie z sieci Play na wskazany numer.
Przekierowanie można ustawić dla wszystkich rozmów przychodzących lub warunkowo: tylko dla rozmów przychodzących, gdy telefon abonenta jest zajęty, nie odpowiada, jest wyłączony lub znajduje się poza zasięgiem.
Aktywacji, dezaktywacji lub zmiany ustawień usługi można dokonać poprzez wpisanie kodu USSD lub w opcjach połączeń w menu naszego telefonu.
Kody USSD służące do przekierowania:
Rodzaj przekierowania | Aktywacja | Dezaktywacja |
---|---|---|
Bezwarunkowe | *21*numer# | #21# |
Gdy zajęty | *67*numer# | #67# |
Gdy nei odpowiada | *61*numer# | #61# |
Gdy nieosiągalny | *62*numer# | #62# |
Połączenie oczekujące
Usługa połączenia oczekującego umożliwia użytkownikowi dostarczanie informacji o przychodzących połączeniach w trakcie trwania innego połączenia. Osoba dzwoniąca usłyszy sygnał, że linia jest wolna.
Opcje połączenia oczekującego można aktywować lub dezaktywować poprzez krótki kod USSD lub w opcjach połączeń w menu naszego telefonu.
Kod USSD do połączenia oczekującego:
- aktywacja - *43#,
- dezaktywacja - #43#.