Reklama
Artykuł

Jak złożyć reklamację w T-Mobile?
T-Mobile to jedna z największych sieci komórkowych w Polsce. W jaki sposób można zgłosić w niej reklamację?
Reklamację w sieci T-Mobile możemy złożyć na piśmie, faksem, ustnie do protokołu w Punkcie Obsługi, telefonicznie lub w formie elektronicznej. Jeśli chcemy to zrobić w formie elektronicznej, wystarczy:
- zalogować się do iBOA i skorzystać z formularza kontaktowego,
- wysłać e-mail na adres biznes@t-mobile.pl.
Reklamacja może zostać zgłoszona w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania usługi telekomunikacyjnej, niedotrzymania przez sieć telefoniczną określonego w umowie terminu rozpoczęcia usługi telekomunikacyjnej lub nieprawidłowego obliczenia należności z tytułu świadczenia danej usługi.
Przyjęcie reklamacji – potwierdzenie
W przypadku, gdy reklamację składamy pisemnie lub ustnie w Punkcie Obsługi, wtedy otrzymujemy w najbliższym czasie pisemne potwierdzenie przyjęcia reklamacji. Natomiast, gdy zażalenie zostaje złożone w formie pisemnej, telefonicznej, elektronicznej lub faksem, wtedy w ciągu 14 dni od jej złożenia otrzymujemy pisemne potwierdzenie jej przyjęcia z podaniem nazwy, adresu oraz numeru telefonu jednostki operatora rozpatrującej reklamację. Pisemnego potwierdzenia o przyjęciu reklamacji nie otrzymamy w sytuacji, gdy nasza reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.
Dane niezbędne do zgłoszenia reklamacji
Zgłaszając reklamację, musimy podać następujące dane:
- imię i nazwisko- nazwę, adres zgłaszającego reklamację,
- przedmiot reklamacji oraz reklamowany okres,
- podać uzasadnienie reklamacji,
- numer klienta, którego dotyczy reklamacja lub numer ewidencyjny,
- datę zawarcia umowy i termin rozpoczęcia świadczenia usług,
- kwotę odszkodowania, jeżeli klient takiej żąda,
- numer konta bankowego lub adres potrzebny do wypłaty odszkodowania,
- podpis reklamującego w przypadku reklamacji wniesionej w formie pisemnej.
Terminy reklamacji
Reklamację można złożyć w ciągu 12 miesięcy od ostatniego dnia cyklu rozliczeniowego lub od dnia, w którym usługa została nienależycie wykonana lub miała być wykonana lub od dnia otrzymania faktury. Za dzień wniesienia reklamacji przyjmuje się dzień otrzymania zażalenia w formie pisemnej lub elektronicznej, faksu, przyjęcia zgłoszenia telefonicznego przez pracownika Biura Obsługi Abonenta lub dzień zgłoszenia reklamacji pisemnej lub ustnej w punkcie obsługi.
Sieć T-Mobile jest zobowiązana rozpatrzyć otrzymaną reklamację w terminie 30 dni od chwili jej złożenia. W przypadku nie ustosunkowania się do zażalenia w tym terminie, uważa się, iż reklamacja została uznana.