Infolinia Orange

2015-06-11 08:04:48

Popularność sieci Orange to wynik atrakcyjnych ofert oraz wysokiej jakości obsługi klienta. W tym drugim zakresie kluczowe jest zaś działanie infolinii, któremu przyglądamy się z bliska.

Sieć komórkowa Orange zapewnia szeroki wybór telefonów, usług mobilnych i internetowych oraz konkurencyjne ceny. Firma, stawiając na najwyższą jakość oferowanych usług, nie zapomina oczywiście o obsłudze klienta, o czym najlepiej świadczy dokładnie zorganizowana infolinia.

Pytania sprzedażowe

Dla klientów, których interesuje telefoniczne zapytanie o usług lub ich telefoniczny zakup, Orange przygotował numer:

  • 801 234 567
  • Infolinia jest czynna od 8.00 do 21.00

Obsługa i płatności istniejących usług

W przypadku posiadanych przez nas już usług - w zależności od tego, jaką taryfę posiadamy i do której grupy klientów należymy - możemy wybrać różne opcje skontaktowania się z infolinią.

Klienci usług mobilnych

Obsługa klienta indywidualnego korzystające z usług mobilnych obejmuje kontakt pod numerem:

  • *100 – z telefonu komórkowego Orange
  • 510 100 100 – jeśli dzwonimy z numeru komórkowego w innej sieci lub gdy dzwonimy z numeru stacjonarnego
  • +48 510 100 100 – jeśli dzwonimy z zagranicy
  • Opłaty za połączenie są zależne od oferty, z której aktualnie korzystamy

Klienci biznesowi korzystający z usług mobilny aby skontaktować się z Infolinią dzwonią z kolei na numer:

  • *600 – z komórki w Orange
  • 510 600 600 – z telefonu komórkowego innej sieci, z numeru stacjonarnego (na terenie Polski)
  • +48 510 600 600 – z zagranicy

Klienci usług stacjonarnych

Jeśli jesteśmy klientami usług stacjonarnych, aby skontaktować się z infolinią, należy wybrać inne numery. W przypadku klientów indywidualnych jest to:

  • 801 505 505 – dla umów podpisanych przed 24 grudnia 2014 roku
  • 510 100 100 – dla umów przedłużonych lub podpisanych od 24 grudnia 2014 roku

Klienci biznesowi korzystający z usług stacjonarnych dzwonią zaś na następujące numery:

  • *600 – z telefonu Orange
  • 510 600 600 – z telefonu innego operatora oraz z telefonu stacjonarnego na terenie kraju

Infolinia Orange Ekspert

Infolinia Orange Ekspert zapewnia kompleksową pomoc w zakresie obsługi i konfiguracji takich urządzeń jak smartfony, routery, akcesoria i modemy. Aby skontaktować z konsultantem, wybieramy numery:

  • *900 – jeśli dzwonimy z telefonu w Orange (koszt to 1,99 zł brutto za minutę)
  • 703 300 900 – na terenie Polski z telefonu innego operatora lub z telefonu stacjonarnego
Arkadiusz Wojciechowski

Słownik finansowy
Kalkulatory

Szukasz kredytu gotówkowego? Chcesz zaoszczędzić? A może nowa inwestycja się kroi? Z nami wszystko przekalkulujesz!

Sprawdzam