Popularność sieci Orange to wynik atrakcyjnych ofert oraz wysokiej jakości obsługi klienta. W tym drugim zakresie kluczowe jest zaś działanie infolinii, któremu przyglądamy się z bliska.
Sieć komórkowa Orange zapewnia szeroki wybór telefonów, usług mobilnych i internetowych oraz konkurencyjne ceny. Firma, stawiając na najwyższą jakość oferowanych usług, nie zapomina oczywiście o obsłudze klienta, o czym najlepiej świadczy dokładnie zorganizowana infolinia.
Pytania sprzedażowe
Dla klientów, których interesuje telefoniczne zapytanie o usług lub ich telefoniczny zakup, Orange przygotował numer:
- 801 234 567
- Infolinia jest czynna od 8.00 do 21.00
Obsługa i płatności istniejących usług
W przypadku posiadanych przez nas już usług - w zależności od tego, jaką taryfę posiadamy i do której grupy klientów należymy - możemy wybrać różne opcje skontaktowania się z infolinią.
Klienci usług mobilnych
Obsługa klienta indywidualnego korzystające z usług mobilnych obejmuje kontakt pod numerem:
- *100 – z telefonu komórkowego Orange
- 510 100 100 – jeśli dzwonimy z numeru komórkowego w innej sieci lub gdy dzwonimy z numeru stacjonarnego
- +48 510 100 100 – jeśli dzwonimy z zagranicy
- Opłaty za połączenie są zależne od oferty, z której aktualnie korzystamy
Klienci biznesowi korzystający z usług mobilny aby skontaktować się z Infolinią dzwonią z kolei na numer:
- *600 – z komórki w Orange
- 510 600 600 – z telefonu komórkowego innej sieci, z numeru stacjonarnego (na terenie Polski)
- +48 510 600 600 – z zagranicy
Klienci usług stacjonarnych
Jeśli jesteśmy klientami usług stacjonarnych, aby skontaktować się z infolinią, należy wybrać inne numery. W przypadku klientów indywidualnych jest to:
- 801 505 505 – dla umów podpisanych przed 24 grudnia 2014 roku
- 510 100 100 – dla umów przedłużonych lub podpisanych od 24 grudnia 2014 roku
Klienci biznesowi korzystający z usług stacjonarnych dzwonią zaś na następujące numery:
- *600 – z telefonu Orange
- 510 600 600 – z telefonu innego operatora oraz z telefonu stacjonarnego na terenie kraju
Infolinia Orange Ekspert
Infolinia Orange Ekspert zapewnia kompleksową pomoc w zakresie obsługi i konfiguracji takich urządzeń jak smartfony, routery, akcesoria i modemy. Aby skontaktować z konsultantem, wybieramy numery:
- *900 – jeśli dzwonimy z telefonu w Orange (koszt to 1,99 zł brutto za minutę)
- 703 300 900 – na terenie Polski z telefonu innego operatora lub z telefonu stacjonarnego