Infolinia to podstawowy sposób komunikacji z operatorem w razie różnych problemów lub zapytań. Sprawdź, jak działa telefoniczna obsługa klienta w sieci Plus.
Infolinia telefonii komórkowej to domyślny sposób na zdobycie informacji przez konsumenta. W obecnych czasach mamy oczywiście do dyspozycji strony internetowe operatorów, gdzie znaleźć można prawie wszystkie niezbędne informacje. Nie umniejsza to jednak roli infolinii, ponieważ zdarzają się takie sytuacje, kiedy tylko ona jest realną opcją rozwiązania problemu. Poza tym wielu klientów wciąż preferuje rozmowę telefoniczną niż kontakt online (zwykle pisemny).
Infolinia, czyli sposób na rozwiązanie problemu
Infolinia to także domyślny adres pod którym rozwiązujemy problemy z taryfą bądź telefonem. W razie kradzieży pozwala ona na zablokowanie karty SIM. Pozwala także na rozwiązanie problemu z konfiguracją danej usługi bądź telefonu. Nie inaczej jest w przypadku Infolinii Plus.
Klienci indywidualni
Jeśli jesteśmy klientem indywidualnym to Plus ma dla nas jeden prosty numer telefonu, pod którym dowiemy się wszystkich niezbędnych nam rzeczy. Wystarczy zadzwonić pod numer:
- 601 102 601 - możemy zadzwonić z dowolnego telefonu (stacjonarny, w Plusie, w innej sieci)
- jeśli dzwonimy z zagranicy numer będzie miał formę: +48 601 102 601.
Koszt połączenia będzie zawsze zgodny z taryfą naszego aktualnego operatora. Infolinia dostępna pod tym numerem jest czynna:
- 24 godziny na dobę,
- 7 dni w tygodniu.
Nowi klienci
Nowi klienci, których interesuje zakup nowego numeru lub przedłużenie umowy mogą z kolei zadzwonić pod numer:
- 601 100 601
Jeśli jesteśmy klientem Plus to zapłacimy za całe połączenie 20 groszy. W przypadku dzwonienia z innego numeru koszt jest zależny od taryfy operatora. Infolinia dostępna pod tym numerem działa:
- od poniedziałku do soboty,
- w godzinach 8.00-22.00.
Obsługa Klienta – alternatywy
W celu rozwiązania potencjalnych problemów lub realizacji zapytań możemy skorzystać również z formularzy dostępnych na stronie Plus, a także z portalu Plus Online oraz z opcji biura obsługi przez WAP. Strona wap.plus.pl/bok jest dostępna z poziomu telefonu. Jest darmowa (na terenie Polski) i zawiera informacje, które pozwalają nam rozwiązać problemy samemu.