Klienci Play mają do dyspozycji sprawną infolinię, dzięki której mogą komunikować się w istotnych dla siebie sprawach. Wyjaśniamy, jak działa Obsługa Klienta u tego operatora i pod jaki numer dzwonić. Sprawdź.
Play to ciesząca się coraz większą popularność sieć telefonii komórkowej. Nowoczesne usługi i atrakcyjne cenowo plany taryfowe sprawiają, że konsumenci coraz częściej decydują się na ofertę Play. Odpowiednie taryfy i dobre ceny to jednak nie wszystko – kluczem do zadowolenia klienta jest odpowiednia obsługa, a jej częścią jest z pewnością infolinia.
Szybkość i efektywność
Najwyższa jakość obsługa musi zakładać krótki czas oczekiwania i dostarczanie klientowi odpowiednich informacji. W przypadku infolinii Play średni czas oczekiwania na rozmowę to około 12 sekund. Średnia ocen rozmów w skali od 2 do 6 to z kolei 5,5. Jak pokazują te dane, infolinia działa nie dość, że szybko to jeszcze bardzo rzeczowo.
Klienci Indywidualni dzwoniący z Play
Klienci indywidualni Play mogą skontaktować się z infolinią, wybierając numer telefonu:
- *500
- Koszt połączenia to 29 groszy za minutę w przypadku różnych taryf. Jednocześnie należy pamiętać, że nie przekroczy on kwoty 1,99 zł
Klienci innych sieci
Jeśli jesteśmy posiadaczem numeru w innej sieci telefonii komórkowej, aby skontaktować się z infolinią Play, należy zadzwonić pod numer:
- 790 500 500
- Koszt połączenia w naliczaniu sekundowym będzie zgodny z taryfą naszego operatora
Klienci biznesowi
Klienci biznesowi, którzy chcą skontaktować się z infolinią Play, wybierają z kolei numer:
- *600 – jeśli dzwonią z telefonu Play
- 790 600 600 – jeśli dzwonią z innej sieci
- Koszt połączenia, który jest niezależny od długości rozmowy od 1 zł do 1,99 zł (w zależności od naszej taryfy)
Alternatywna ścieżka
Alternatywą dla telefonicznej obsługi klienta w sieci Play jest pomoc przy pomocy portalu Play24. Zalogowanie się na niego naszym unikatowym hasłem pozwala o każdej porze na korzystanie z różnych funkcji, wśród których jest choćby blokowanie karty SIM czy przeglądanie ofert oraz aktualnego stanu konta. Jest to rozwiązanie dla tych, którzy wolą darmową pomoc przez Internet.