Reklama

Artykuł

Obraz wprowadzający do artykułu

Infolinia Play

telekomunikacja

Klienci Play mają do dyspozycji sprawną infolinię, dzięki której mogą komunikować się w istotnych dla siebie sprawach. Wyjaśniamy, jak działa Obsługa Klienta u tego operatora i pod jaki numer dzwonić. Sprawdź.

Play to ciesząca się coraz większą popularność sieć telefonii komórkowej. Nowoczesne usługi i atrakcyjne cenowo plany taryfowe sprawiają, że konsumenci coraz częściej decydują się na ofertę Play. Odpowiednie taryfy i dobre ceny to jednak nie wszystko – kluczem do zadowolenia klienta jest odpowiednia obsługa, a jej częścią jest z pewnością infolinia.

Szybkość i efektywność

Najwyższa jakość obsługa musi zakładać krótki czas oczekiwania i dostarczanie klientowi odpowiednich informacji. W przypadku infolinii Play średni czas oczekiwania na rozmowę to około 12 sekund. Średnia ocen rozmów w skali od 2 do 6 to z kolei 5,5. Jak pokazują te dane, infolinia działa nie dość, że szybko to jeszcze bardzo rzeczowo.

Klienci Indywidualni dzwoniący z Play

Klienci indywidualni Play mogą skontaktować się z infolinią, wybierając numer telefonu:

  • *500
  • Koszt połączenia to 29 groszy za minutę w przypadku różnych taryf. Jednocześnie należy pamiętać, że nie przekroczy on kwoty 1,99 zł

Klienci innych sieci

Jeśli jesteśmy posiadaczem numeru w innej sieci telefonii komórkowej, aby skontaktować się z infolinią Play, należy zadzwonić pod numer:

  • 790 500 500
  • Koszt połączenia w naliczaniu sekundowym będzie zgodny z taryfą naszego operatora

Klienci biznesowi

Klienci biznesowi, którzy chcą skontaktować się z infolinią Play, wybierają z kolei numer:

  • *600 – jeśli dzwonią z telefonu Play
  • 790 600 600 – jeśli dzwonią z innej sieci
  • Koszt połączenia, który jest niezależny od długości rozmowy od 1 zł do 1,99 zł (w zależności od naszej taryfy)

Alternatywna ścieżka

Alternatywą dla telefonicznej obsługi klienta w sieci Play jest pomoc przy pomocy portalu Play24. Zalogowanie się na niego naszym unikatowym hasłem pozwala o każdej porze na korzystanie z różnych funkcji, wśród których jest choćby blokowanie karty SIM czy przeglądanie ofert oraz aktualnego stanu konta. Jest to rozwiązanie dla tych, którzy wolą darmową pomoc przez Internet.

Reklama