Czasem może dojść do sytuacji, kiedy firma, na którą zarejestrowano telefon, zmieni nazwę. Fakt ten należy do zgłosić operatorowi. Opisujemy procedurę w Plusie.
Aby zgłosić zmianę nazwy firmy do operatora, z którego usług dane przedsiębiorstwo korzysta, wystarczy przesłać dokument bądź jego skan potwierdzający zmianę wraz z krótkim pismem przewodnim, podpisanym przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy.
Jak złożyć wniosek?
Wniosek można złożyć:
- pocztą na adres:
Polkomtel Sp. z o.o
Dział Obsługi Klienta (ZWPOK)
Postępu 3
02-676 Warszawa
- mailowo: bok@plus.pl
- faksem: 601 102 602 (koszt połączenia jest zgodny z cennikiem taryfy, którą posiada użytkownik)
- w najbliższym punkcie Plusa
Co zawiera wniosek o zmianę danych klienta?
We wniosku wyszczególniono takie dane jak:
- adres zameldowania lub siedziby firmy,
- numer konta klienta lub numer telefonu, którego dotyczy zmiana,
- nazwę przedsiębiorstwa (należy podać dane, które uległy zmianie).
W polu nowe usługi/zmiany usługi należy podać zmieniane taryfy/usługi, jeśli dotyczy.
W polu wymiana karty SIM podajemy nowy numer karty, jeśli uległ zmianie. W razie konieczności należy też zaznaczyć, czy karta nie została zagubiona, skradziona, uszkodzona lub zablokowana.
Formularz zawiera także informację o wypowiedzeniu umowy/zawieszeniu usług. Przy wypowiedzeniu umowy należy podać jego powód. Przy zawieszeniu usług trzeba określić jego okres. W tym miejscu formularz zawiera też pole dotyczące daty zakończenia okresu promocji. Okres wypowiedzenia umowy wynosi 30 dni i jest liczony od okresu rozliczeniowego następującego po okresie rozliczeniowym, w którym złożono wypowiedzenie umowy. Za dzień złożenia wypowiedzenia umowy uznaje się dzień złożenia w punkcie sprzedaży (obsługi) wypowiedzenia umowy. Wniosek musi być podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy.