Jak i gdzie złożyć reklamację w Plusie?

2015-05-25 11:05:54

Mimo wysokiej jakości usług świadczonych przez operatorów sieci komórkowej może dojść do sytuacji, kiedy klient będzie chciał złożyć reklamację. Jak to zrobić w Plusie?

Jeśli chcemy złożyć reklamację dotyczącą usług oferowanych przez sieć Plus, możemy zgłosić swoją sprawę na kilka sposobów:

  • przez Plus online (z wyjątkiem telefonów na kartę),
  • za pomocą formularza kontaktowego na stronie internetowej Plusa,
  • w salonie Plusa,
  • faksem, wysyłając pismo na numer 601102551 lub 601102602,
  • listownie - przesyłając pismo na adres:

Polkomtel Sp. z o.o.
Departament Reklamacji
ul. Postępu 3, 02-676 Warszawa

Plus online

Najprościej i najszybciej zgłosić sprawę przez Plus online. W tym celu należy zalogować się do serwisu przez wpisanie w pole formularza do logowania numeru telefonu i eHasła lub kodu dostępu.

Ehasło użytkownik może otrzymać:

  • SMS-em,
  • dzwoniąc pod numer 2601,
  • w salonie firmowym sieci Plus lub u autoryzowanego przedstawiciela.

Formularz kontaktowy

Reklamacja może także zostać złożona za pośrednictwem formularza kontaktowego zamieszczonego na stronie http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow.cfg/php.exe/enduser/ask.php. W formularzu należy podać swój adres e-mail, określić temat, pytanie i numer, którego dotyczy pytanie. Można także załączyć dokumenty dotyczące pytania.

Co powinna zawierać reklamacja?

Każda reklamacja powinna zawierać:

  • imię i nazwisko użytkownika (bądź nazwa firmy),
  • adres użytkownika,
  • numer telefonu, dotyczący reklamacji,
  • w przypadku reklamacji naliczania opłat, podaj reklamowany okres (od-do),
  • w wypadku reklamacji dotyczącej rozliczenia usługi, podaj kwestionowaną kwotę i wymień pozycje na rachunku telefonicznym, które dotyczą tej usługi,
  • uzasadnienie reklamacji.

Kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona?

Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w przeciągu 30 dni. Termin ten nie dotyczy zgłaszanych sugestii i pytań.

Odpowiedź na reklamację

W wypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji klient zostanie poinformowany w formie kontaktu telefonicznego, ewentualnie przez SMS, wiadomością mailową, w formie pisemnej na adres podany w zgłoszeniu.

W wypadku negatywnej odpowiedzi na reklamację złożoną przez klienta zostanie on poinformowany w formie wiadomości pisemnej lub mailowej. Celem reklamacji zakupionego sprzętu należy skorzystać z rękojmi lub gwarancji.

Arkadiusz Wojciechowski

Słownik finansowy
Kalkulatory

Szukasz kredytu gotówkowego? Chcesz zaoszczędzić? A może nowa inwestycja się kroi? Z nami wszystko przekalkulujesz!

Sprawdzam