Mimo wysokiej jakości usług świadczonych przez operatorów sieci komórkowej może dojść do sytuacji, kiedy klient będzie chciał złożyć reklamację. Jak to zrobić w Plusie?
Jeśli chcemy złożyć reklamację dotyczącą usług oferowanych przez sieć Plus, możemy zgłosić swoją sprawę na kilka sposobów:
- przez Plus online (z wyjątkiem telefonów na kartę),
- za pomocą formularza kontaktowego na stronie internetowej Plusa,
- w salonie Plusa,
- faksem, wysyłając pismo na numer 601102551 lub 601102602,
- listownie - przesyłając pismo na adres:
Polkomtel Sp. z o.o.
Departament Reklamacji
ul. Postępu 3, 02-676 Warszawa
Plus online
Najprościej i najszybciej zgłosić sprawę przez Plus online. W tym celu należy zalogować się do serwisu przez wpisanie w pole formularza do logowania numeru telefonu i eHasła lub kodu dostępu.
Ehasło użytkownik może otrzymać:
- SMS-em,
- dzwoniąc pod numer 2601,
- w salonie firmowym sieci Plus lub u autoryzowanego przedstawiciela.
Formularz kontaktowy
Reklamacja może także zostać złożona za pośrednictwem formularza kontaktowego zamieszczonego na stronie http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow.cfg/php.exe/enduser/ask.php. W formularzu należy podać swój adres e-mail, określić temat, pytanie i numer, którego dotyczy pytanie. Można także załączyć dokumenty dotyczące pytania.
Co powinna zawierać reklamacja?
Każda reklamacja powinna zawierać:
- imię i nazwisko użytkownika (bądź nazwa firmy),
- adres użytkownika,
- numer telefonu, dotyczący reklamacji,
- w przypadku reklamacji naliczania opłat, podaj reklamowany okres (od-do),
- w wypadku reklamacji dotyczącej rozliczenia usługi, podaj kwestionowaną kwotę i wymień pozycje na rachunku telefonicznym, które dotyczą tej usługi,
- uzasadnienie reklamacji.
Kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona?
Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w przeciągu 30 dni. Termin ten nie dotyczy zgłaszanych sugestii i pytań.
Odpowiedź na reklamację
W wypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji klient zostanie poinformowany w formie kontaktu telefonicznego, ewentualnie przez SMS, wiadomością mailową, w formie pisemnej na adres podany w zgłoszeniu.
W wypadku negatywnej odpowiedzi na reklamację złożoną przez klienta zostanie on poinformowany w formie wiadomości pisemnej lub mailowej. Celem reklamacji zakupionego sprzętu należy skorzystać z rękojmi lub gwarancji.