Dobra infolinia to podstawa. Z takiego założenia wychodzi również bank Citi Handlowy. Sprawdź, w jaki sposób można skontaktować się z konsultantami banku.
Bank Citi Handlowy to połączenie doświadczenia i nowoczesności. Powstał z połączenia dwóch instytucji: Citibanku i Banku Handlowego. Do fuzji doszło w marcu 2001 roku. Nowa instytucja stała się częścią grupy Citi, która należy do światowych liderów, prowadząc około 200 milionów rachunków.
Citi Handlowy oferuje usługi skierowane do klientów indywidualnych, instytucjonalnych i biznesowych (korporacje, małe i średnie przedsiębiorstwa).
Kontakt jest najważniejszy
Wielu klientów narzeka, że trudno im się komunikować z bankami, ponieważ ścieżka komunikacyjna jest zbyt skomplikowana. Jak ważna jest szybkość działania i łatwy dostęp do pożądanych wiadomości, pokazują takie sytuacje jak zastrzeganie karty. Konsumenci wymagają, aby było to wykonalne w kilka minut. W tym celu potrzebne są odpowiednie kanały komunikacyjne. Jednym z nich jest sprawna infolinia.
Infolinia Citi Handlowy
Bank Citi Handlowy udostępnia kilka numerów telefonów na infolinię:
- Nowy klienci mogą się skontaktować z bankiem pod numerem 1 9009. Pod tym numerem poznają szczegóły produktów i usług oferowanych przez bank.
- Klienci indywidualni Citi Handlowego mogą skorzystać z CitiPhone’u. Jest on dostępny pod numerami: +48 801 32 24 84 oraz +48 22 692 24 84.
- Mikroprzedsiębiorstwa (obroty do 15 milionów zł) współpracujące z bankiem mogą się z nim skontaktować pod numerem 801 33 44 33 lub (+48 22) 692 29 00.
- Przedsiębiorstwa i korporacje (obroty przekraczające 15 milionów zł) mają z kolei następujące specjalne numery infolinii: 801 24 84 24 lub (+48 22) 690 19 81.
Koszt połączenia z infolinią Citi Handlowego jest zgodny ze stawką i zasadami ustalonymi przez naszego operatora.
Citi Handlowy przygotował infolinię, która jest skierowana do poszczególnych grup klientów. To przyśpiesza komunikację, pozwalając na rozwiązanie istotnych kwestii w krótszym czasie.