Klienci Plusa i osoby zainteresowane ofertą tego operatora mogą uzyskać odpowiedzi na wszystkie nurtujące ich pytania poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Ile kosztuje połączenie z infolinią?
Sieć Plus daje zarówno obecnym, jak i nowym klientom dość szerokie możliwości kontaktu. Do ich dyspozycji pozostają:
- połączenie telefoniczne,
- elektroniczny formularz kontaktowy,
- serwis Plus Online (tylko dla obecnych, zarejestrowanych klientów),
- pracownicy salonów Plusa.
O ile jednak trzy ostatnie formy kontaktu są darmowe, o tyle połączenie telefoniczne może generować dodatkowe koszty. Jakie?
Infolinia dla klientów Plusa
Plus udostępnia swoim klientom numer infolinii 601 102 601. Jest on dostępny przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
KOSZT: Połączenie z nim wiąże się z dodatkowymi opłatami, które są naliczane zgodnie z taryfą naszego operatora. Oznacza to, że z infolinią Plusa połączymy się, dzwoniąc także z numerów innych sieci lub z numerów stacjonarnych, a opłata będzie naliczana zgodnie z cennikiem użytkowanej przez nas taryfy.
Informacje dla nowych klientów
Osoby zainteresowane zakupem przedłużeniem umowy czy zakupem nowego numeru w Plusie, mają możliwość skontaktowania się z działem Biura Obsługi Klienta odpowiedzialnym za doradztwo i sprzedaż. Odpowiedni numer telefonu to: 601 100 601.
KOSZT: W tym miejscu warto zaznaczyć, że koszt połączenia z numerów w sieci Plus jest zawsze stały i wynosi 20 gr za całą rozmowę. W przypadku abonentów innych sieci, opłaty są naliczane zgodnie z cennikiem ich taryfy.
Darmowy kontakt telefoniczny
Plus oddaje do dyspozycji jeszcze jedno rozwiązanie, a mianowicie formularz kontaktowy, który pozwala na pozostawienie swojego numeru telefonu, adresu mailowego i tematy rozmowy, która nas interesuje. Po przesłaniu tych danych, doradca z Biura Obsługi Klienta samodzielnie skontaktuje się z nami i odpowie na nasze pytania.
Klienci biznesowi
Osoby posiadające własną firmę lub działalność gospodarczą, zainteresowane ofertą sieci, powinny skorzystać z numeru 601 100 601, a więc identycznego, jak ma to miejsce w przypadku klientów indywidualnych.
KOSZT: Stawka połączenie również jest identyczna, jak w przypadku klientów indywidualnych, i wynosi 20 gr za połączenie dla abonentów sieci lub jest zgodna z cennikiem naszego operatora (innego niż Plus).