Infolinia Lycamobile

2015-05-29 15:45:32

Lycamobile jest największym operatorem wirtualnej sieci komórkowej. Międzynarodowa karta prepaid mobile pozwala użytkownikom na łączenie się z rodziną i znajomymi na całym świecie.

Sieć Lycamobile posiada ok. 30 mln klientów na świecie. Firma ma siedzibę w Londynie i zatrudnia ok. 5000 pracowników. Marka została wprowadzona na rynek w 2006 roku i działa w 16 krajach:

  • Wielkiej Brytanii,
  • Holandii,
  • Portugalii,
  • Belgii,
  • Szwajcarii,
  • Danii,
  • Norwegii,
  • Szwecji,
  • Włoszech,
  • Hiszpanii,
  • Australii,
  • Francji,
  • Niemczech,
  • Polsce,
  • Irlandii,
  • Austrii,
  • Stanach Zjednoczonych.

W Polsce Lycamobile zaczęła działalność w listopadzie 2011 roku. Karty SIM operatora można dostać na terenie całej Polski w sieciach sklepów i punktach sprzedaży. Ponadto istnieje możliwość zamówienia przez Internet na stronie internetowej Lycamobile bezpłatnego startera.

Dlaczego Lycamobile?

Zaletą oferty Lycamobile są dużo tańsze połączenia z zagranicą w porównaniu do pozostałych operatorów, udostępniających swoje usługi w Polsce. Oto przykładowe koszty tanich połączeń z zagranicą w Lycamobile:

  • z Niemcami, Wielką Brytanią, Holandią, Belgią, Francją: 12 gr/min,
  • z Wietnamem: 49 gr/min,
  • z Rosją 29 gr/min,
  • z Ukrainą: 89 gr/min,
  • z Chinami: 19 gr/min.

Lycamobile oferuje także tanie pakiety minut - i to nie tylko za granicę. W ramach pakietów krajowych od 3 zł otrzymujemy 25 minut do wszystkich sieci w Polsce. Dzięki pakietowi do wszystkich od 10 zł użytkownik zyskuje nielimitowane rozmowy i SMS-y do wszystkich. Dzięki pakietom Lycamobile Świat klient otrzyma natomiast za 5 zł 60 minut na połączenia z innymi krajami.

Operator oferuje także mobilny internet od 2 zł. W tej cenie klient uzyska 100MB transferu. Można również kupić za 7 zł 300 MB, 10 zł 600 MB, 15 zł 1GB transferu.

Jak skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta Lycamobile?

Z Lycamobile można skontaktować się na kilka sposobów, poprzez:

  • telefon

Aby skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta telefonicznie wystarczy wybrać 322(93#) z telefonu Lycamobile.

Co ważne czas oczekiwania jest bezpłatny, a rozmowa z konsultantem kosztuje 19 gr/min (płatne są pierwsze 4 minuty połączenia). Pozwala to użytkownikowi zaoszczędzić pieniądze przy dłuższym połączeniu.

Zadzwonić do Biura Obsługi Klienta można również pod numer 22 388 17 04 dzwoniąc z innego numeru niż Lycamobile albo +48 729 200 322 w przypadku kiedy klient przebywa za granicą.

  • e-mail

Z Biurem Obsługi Klienta Lycamobile można się także skontaktować, wysyłając e-mail na adres: cs@lycamobile.pl.

  • formularz kontaktowy

Jeśli nie chcemy dzwonić lub pisać e-maili z Biurem Obsługi Klienta można skontaktować wypełniając formularz kontaktowy zamieszczony na stronie internetowej.

 

Arkadiusz Wojciechowski

Słownik finansowy
Kalkulatory

Szukasz kredytu gotówkowego? Chcesz zaoszczędzić? A może nowa inwestycja się kroi? Z nami wszystko przekalkulujesz!

Sprawdzam