Lycamobile jest największym operatorem wirtualnej sieci komórkowej. Międzynarodowa karta prepaid mobile pozwala użytkownikom na łączenie się z rodziną i znajomymi na całym świecie.
Sieć Lycamobile posiada ok. 30 mln klientów na świecie. Firma ma siedzibę w Londynie i zatrudnia ok. 5000 pracowników. Marka została wprowadzona na rynek w 2006 roku i działa w 16 krajach:
- Wielkiej Brytanii,
- Holandii,
- Portugalii,
- Belgii,
- Szwajcarii,
- Danii,
- Norwegii,
- Szwecji,
- Włoszech,
- Hiszpanii,
- Australii,
- Francji,
- Niemczech,
- Polsce,
- Irlandii,
- Austrii,
- Stanach Zjednoczonych.
W Polsce Lycamobile zaczęła działalność w listopadzie 2011 roku. Karty SIM operatora można dostać na terenie całej Polski w sieciach sklepów i punktach sprzedaży. Ponadto istnieje możliwość zamówienia przez Internet na stronie internetowej Lycamobile bezpłatnego startera.
Dlaczego Lycamobile?
Zaletą oferty Lycamobile są dużo tańsze połączenia z zagranicą w porównaniu do pozostałych operatorów, udostępniających swoje usługi w Polsce. Oto przykładowe koszty tanich połączeń z zagranicą w Lycamobile:
- z Niemcami, Wielką Brytanią, Holandią, Belgią, Francją: 12 gr/min,
- z Wietnamem: 49 gr/min,
- z Rosją 29 gr/min,
- z Ukrainą: 89 gr/min,
- z Chinami: 19 gr/min.
Lycamobile oferuje także tanie pakiety minut - i to nie tylko za granicę. W ramach pakietów krajowych od 3 zł otrzymujemy 25 minut do wszystkich sieci w Polsce. Dzięki pakietowi do wszystkich od 10 zł użytkownik zyskuje nielimitowane rozmowy i SMS-y do wszystkich. Dzięki pakietom Lycamobile Świat klient otrzyma natomiast za 5 zł 60 minut na połączenia z innymi krajami.
Operator oferuje także mobilny internet od 2 zł. W tej cenie klient uzyska 100MB transferu. Można również kupić za 7 zł 300 MB, 10 zł 600 MB, 15 zł 1GB transferu.
Jak skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta Lycamobile?
Z Lycamobile można skontaktować się na kilka sposobów, poprzez:
- telefon
Aby skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta telefonicznie wystarczy wybrać 322(93#) z telefonu Lycamobile.
Co ważne czas oczekiwania jest bezpłatny, a rozmowa z konsultantem kosztuje 19 gr/min (płatne są pierwsze 4 minuty połączenia). Pozwala to użytkownikowi zaoszczędzić pieniądze przy dłuższym połączeniu.
Zadzwonić do Biura Obsługi Klienta można również pod numer 22 388 17 04 dzwoniąc z innego numeru niż Lycamobile albo +48 729 200 322 w przypadku kiedy klient przebywa za granicą.
Z Biurem Obsługi Klienta Lycamobile można się także skontaktować, wysyłając e-mail na adres: cs@lycamobile.pl.
- formularz kontaktowy
Jeśli nie chcemy dzwonić lub pisać e-maili z Biurem Obsługi Klienta można skontaktować wypełniając formularz kontaktowy zamieszczony na stronie internetowej.