Nju mobile, oferując swoim klientom możliwość korzystania z roamingu, przygotował wygodny i szybki system. Jak dokładnie się nim obsługiwać, by wyłączyć lub włączyć roaming w tej sieci? Wyjaśniamy.
Nju mobile to sieć komórkowa, która stawia przede wszystkim na maksymalną wygodę i prostotę obsługi dla klienta. Nie inaczej jest w przypadku usług roamingu oferowanych w tej sieci. Korzystanie z nich jest prostsze niż myślisz.
Włączanie i wyłączanie roamingu
Aby włączyć lub wyłączyć roaming w sieci nju mobile, wystarczy wejść na internetowe konto dostępne w portalu operatora. Aktywacja i dezaktywacja usługi są bezpłatne.
Po zalogowaniu się na konto możemy nie tylko sprawdzić, czy roaming włączony, ale także zmienić ustawienia tej usługi. Po ich wprowadzeniu roaming zacznie lub przestanie działać - w zależności od naszego wyboru.
Z usługi tego rodzaju mogą korzystać zarówno abonenci (oferta nju z rachunkiem), jak i klienci z telefonem na kartę.
Pakiety Internetu w roamingu
Pakiet | Transfer | Koszt |
---|---|---|
Pakiet Travel Data Daily UE | 2 MB | 1,5 zł |
Pakiet Travel Data Daily Reszta Świata | 2 MB | 30 zł |
Włączenie Internetu w roamingu możliwe jest na dwa sposoby:
- na w naszym koncie na stronie njumobile.pl,
- za pomocą SMS-a.
Pakiet Travel Data Daily UE
Aby aktywować SMS-em pakiet Internetu (2 MB) na terenie Unii Europejskiej i Szwajcarii, wysyłamy wiadomość o treści akt Travel na numer 573. Jego koszt to 1,5 zł brutto. Jeśli chcemy zrezygnować z pakietu, wysyłamy z kolei SMS-a o treści REZ Travel na ten sam numer telefonu. Możemy usługę aktywować również poprzez serwis njumobile.pl.
Pakiet Travel Data Daily Reszta Świata
W przypadku pakietu na resztę świata SMS aktywujący ma treść RS i jest wysyłany na numer 80048. Jego koszt to 30 zł brutto. Dezaktywacja następuje po wysłaniu SMS-a na ten sam numer ale o treści STOP TDD. Pakiet na resztę świat możemy też włączyć lub wyłączyć na naszym koncie na stronie nju mobile.
Kiedy pojawia się problem...
Jeśli mamy problemy z działaniem roamingu, należy zadzwonić pod numer *610 albo +48690610610. W ten sposób możemy skontaktować z Biurem Obsługi Klienta, a konsultanci w razie trudności zaproponują odpowiednie do naszej sytuacji rozwiązania, co pozwoli na efektywne korzystanie z usługi.