Chcesz wymienić kartę SIM w Lycamobile? Sprawdź, ile będzie Cię to kosztować.
Lycamobile to wirtualny operator telefonii komórkowej, który oferuje usługi telefonii komórkowej na zasadach prepaid. A co będzie, gdy nasza karta SIM zostanie zniszczona lub uszkodzona? Jakie koszty poniesiemy, zamawiając nową kartę?
Przed aktywacją
Umowa użytkownika z Lycamobile zostaje zawarta z chwilą aktywacji karty SIM. Przed dokonaniem aktywacji klient musi:
- uzyskać kartę SIM od Lycamobile,
- umieścić kartę SIM w telefonie i zatwierdzić połączenie z nią kodem PIN,
- zasilić konto w przypadku, gdy ma ono wartość zerową.
Zamawianie karty
Kartę SIM możemy zamówić na stronie Lycamobile: http://www.lycamobile.pl/po/free-sim-request. Wydanie karty jest darmowe. Na stronie internetowej operatora wybieramy potrzebny nam rodzaj karty:
- Standard SIM,
- Mikro SIM,
- Nano SIM.
Następnie przechodzimy do rubryk, gdzie należy uzupełnić nasze dane osobowe, m.in.: nazwisko, imię, adres e-mail, numer telefonu i adres. Po wpisaniu danych potwierdzamy wysłanie formularza.
W przypadku zgubienia lub kradzieży karty SIM należy skontaktować się z działem obsługi klienta Lycamobile pod numerem telefonu 020 754 3030 w celu zastrzeżenia karty.
Kiedy karta może zostać dezaktywowana?
W przypadku długiego okresu nieużytkowania karty SIM, minimum 3 miesiące, karta zostaje automatycznie dezaktywowana. Lycamobile zawiadomi użytkownika poprzez wiadomość SMS lub pocztą elektroniczną o tym, że dezaktywacja niedługo nastąpi. Gdy już do niej dojdzie, spowoduje to utratę możliwości korzystania z usług Lycamobile. Po powiadomieniu użytkownika o utracie ważności karty SIM sieć zapewnia dodatkowy 30-dniowy okres na wykonanie połączenia głosowego, wysłanie SMS-a, skorzystania z transmisji danych, skorzystanie z usługi o podwyższonej opłacie albo zasilenie konta, które umożliwi ponowne korzystanie z usług Lycamobile.
Karta SIM a przenoszenie numeru
W przypadku, gdy chcemy przenieść swój dotychczasowy numer do Lycamobile, musimy upewnić się, że nasza karta SIM jest aktywna. W tym celu należy włożyć kartę do telefonu. Po chwili otrzymamy SMS z tymczasowym numerem. Możemy z niego korzystać dopóki nasz numer nie zostanie przeniesiony. Aby zakończyć proces przeniesienia numeru należy zarejestrować swoją kartę SIM online na stronie operatora. Po zarejestrowaniu musimy wypełnić online Formularz Przeniesienia Numeru z dotychczasowym numerem oraz danymi. Proces przeniesienia trwa 2 dni robocze. W przypadku, gdy przeniesienie numeru nie nastąpi po upływie 2 dni roboczych, należy skontaktować się z działem obsługi klienta Lycamobile pod numerem 0207 543 030 w celu wyjaśnienia sprawy.