Wiosenne oferty kredytowe dla przedsiębiorców potrafią być wyjątkowo kuszące, choć nie zawsze korzystne przy bliższym poznaniu warunków spłaty. Tym razem analizujemy szczegóły kredytów z marżą 3% i 4% i bez prowizji w ING Banku Śląskim.
Wiosna na rynku pożyczek i kredytów już się rozpoczęła. ING Bank Śląski od 1 kwietnia proponuje przedsiębiorcom pożyczki z marżą wynoszącą 4% lub 3% i bez prowizji za ich udzielenie. Oferta jest skierowana jednak jednak tylko do dwóch grup przedsiębiorców.
Marża 4% i 0 zł prowizji - dla doświadczonych przedsiębiorców
By skorzystać z Pożyczki standardowej z marżą 4% i bez prowizji, należy prowadzić działalność gospodarczą od minimum 4 lat. Oferta jest dostępna aż do końca stycznia 2016 roku. O pożyczkę można wnioskować w dowolnym oddziale banku oraz przez system bankowości elektronicznej. Z oferty skorzystać mogą indywidualni przedsiębiorcy, spółki cywilne, spółki jawne, spółki partnerskie oraz komornicy sądowi.
Marża 3% i 0 zł prowizji - dla profesjonalistów
Z pożyczki z marżą 3% i bez prowizji skorzystać mogą jedynie profesjonaliści z określonych grup działalności. To pożyczka, która może być udzielona na minimum 150 tys. zł, maksimum: 500 tys. zł. Oferta jest dostępna tylko do 30 kwietnia 2015 roku.
Z pożyczki dla profesjonalistów mogą skorzystać:
- Kancelarie adwokackie, notarialne i radców prawnych.
- Gabinety lekarskie i specjalistyczne indywidualne praktyki lekarskie.
- Gabinety weterynaryjne.
- Rewidenci, rzeczoznawcy majątkowi oraz geodeci.
- Kancelarie podatkowe i doradztwa podatkowe.
- Komornicy sądowi.
- Architekci.
- Biura rachunkowe.
Warunkiem skorzystania z pożyczki dla profesjonalistów jest prowadzenie działalności oraz posiadanie konta firmowego w dowolnym banku od min. 6 miesięcy. Dla ofert bez zabezpieczenia jest to okres 12 miesięcy.
Oferty przygotowane przez ING Bank Śląski wyglądają obiecująco. Dają szansę doświadczonym przedsiębiorcom i profesjonalistom na uruchomienie stosunkowo tanich pożyczek, które mogą przyczynić się do zwiększenia obrotów i jeszcze lepszego funkcjonowania firmy. Niestety, grono odbiorców obu ofert jest dość wąskie.