SkyCash przygotował dla użytkowników telefonów i tabletów praktyczną aplikację Multikino. Dzięki niej można zamawiać bilety do kina przez telefon - wygodnie i szybko.
SkyCash udostępnił najnowszą wersję aplikacji Multikino. Wersja 3.0 daje użytkownikom możliwość szybszego przeglądania repertuarów kin, a także łatwiejszego oglądania zwiastunów i kupowania biletów. Wszystko to za pomocą smartfona.
Możliwości aplikacji
Z aplikacji Multikino mogą skorzystać osoby posiadające smartfony z systemami operacyjnymi Windows Phone, iOS i Android.
Aplikacja jest darmowa. Daje możliwość przeglądania repertuarów kin, a także oglądania zwiastunów najnowszych produkcji. Jedną z jej najistotniejszych funkcji jest możliwość kupowania biletów na filmy przy pomocy telefonu.
Jak kupić bilet?
Chcąc nabyć bilety, wystarczy tylko zarejestrować się w aplikacji. Należy podać numer telefon oraz adres e-mail. Do płatności służyć będzie karta płatnicza, którą rejestrujemy z poziomu telefonu. Karta będzie podłączona do niej. Aby realizować płatność, potrzebne jest logowanie się i rejestracja.
Taki sposób działania sprawia, że kupić bilet będziemy mogli bez stania w kolejce. W przypadku funkcji podstawowych (oglądanie, czytanie opisów i przeglądanie repertuarów) nie jest to konieczne.
Udoskonalenia nowej wersji
SkyCash przygotował nową wersję 3.0 aplikacji po to, aby usprawnić jej działanie i zaoferować użytkownikom produkt spełniający najwyższej wymagania.
Nowa wersja to odświeżony i bardziej czytelny wygląd. Aplikacja 3.0 zapewnia przy tym automatyczne znajdywanie multipleksów w naszej najbliższej okolicy. Teraz posiada jeszcze prostszy system kupowania biletów na filmy i wydarzenia (np. maratony filmowe, koncerty czy pokazy przedpremierowe). Z pomocą nowej aktualizacji aplikacji możemy wybierać miejsca na sali, a także wygodnie pokazywać obsłudze, że już kupiliśmy bilet na film.
Konkludując, nowa odsłona aplikacji Multikino to jeszcze bardziej wydajne i intuicyjne narzędzie dla miłośników kina. Z jej pomocą będziemy mogli kupować bilety szybciej i z większą łatwością dowiadywać się o nowych produkcjach.