Wydawać by się mogło, że kontakt z biurem obsługi klienta dla użytkowników danej sieci komórkowej powinien być darmowy lub prawie darmowy. Niestety polscy operatorzy, w tym Heyah, wychodzą z innego założenia.
Każdy użytkownik telefonu komórkowego może spotkać się z sytuacją, w której korzystanie z danej oferty zacznie budzić pewne wątpliwości lub nawet większe problemy. Naturalne wydaje się, że w takich chwilach kontaktujemy się z biurem obsługi klienta, aby wyjaśnić sprawę. Niestety w przypadku wyboru rozmowy telefonicznej, będzie się to wiązało z dodatkowymi kosztami. W Heyah będą one dość wysokie.
Telefoniczny BOK Heyah
Heyah raczej nie zachęca swoich klientów do korzystania z Telefonicznego Biura Obsługi Klienta, ustanawiając wręcz zaporowe ceny połączeń z numerem *2222 lub 888 002 222.
Co najbardziej zaskakujące, na najwyższe koszty narażeni są obecni użytkownicy sieci, którzy za każdą minutę zapłacą 1 zł.
Osoby dzwoniące z telefonu innego operatora (tylko pod numer 888 002 222) zapłacą natomiast zgodnie z taryfą swojego operatora, co przy obecnych cennikach daje wręcz pewność, że będzie to mniej niż 1 zł za minutę. Na szczęście istnieją też alternatywne rozwiązania, które pozwolą ograniczyć koszt kontaktu z konsultantem.
Kontakt internetowy
Użytkownicy sieci Heyah mogą skorzystać z formularza kontaktowego, znajdującego się na stronie internetowej operatora. Jest on darmowy, jednak wymaga podania kodu Heyah, którym będą cztery ostatnie cyfry z kodu PUK.
Na szczęście większość spraw związanych z zarządzaniem kontem można rozwiązać samodzielnie. Wszelkie instrukcje, a także pliki potrzebne do pobrania znajdziemy na stronie Heyah, w zakładce Pomoc. Dla ułatwienia można też zainstalować w swoim smartfonie mobilną aplikację do zarządzania kontem.
Ostatnim rozwiązaniem będzie wizyta w Punkcie Obsługi Klienta Heyah, co również pozwoli rozwiązać wszystkie problemy i znaleźć odpowiedź na nasze pytania. Ostateczny wybór formy kontaktu z konsultantem zależy od nas samych i od skali problemu.