Pomoc ze strony konsultantów danej sieci telefonicznej może nam być potrzebna w każdej chwili. Sprawdź, pod jakim numerem telefonu nawiążesz kontakt z konsultantem Orange i ile to będzie kosztować.
Każdemu użytkownikowi telefonii komórkowej mogą przytrafić się sytuacje, w których konieczne będzie skorzystanie z pomocy osób mających odpowiednią wiedzą na temat usług telekomunikacyjnych. W związku z tym każda sieć telefonii posiada swoje własne biuro obsługi klienta, które pozwala klientom stosunkowo szybko otrzymać odpowiedź na najbardziej nurtujące ich pytania. Praktycznie zawsze będzie wiązało się to z określonymi opłatami za wykonywane połączenie. Postanowiliśmy sprawdzić, ile zapłacimy za kontakt z konsultantem Orange.
Numer do BOK Orange
Orange daje wiele możliwości rozwiązywania problemów i rozstrzygania wątpliwości dotyczących posiadanej oferty. Klienci najczęściej decydują się jednak na wykonanie połączenia telefonicznego, które pozwala dokładnie przedstawić swoje pytanie i otrzymać możliwie najbardziej zrozumiałą odpowiedź. Aby skorzystać z takiej pomocy w przypadku Orange, należy zadzwonić na numer 801 234 567. Koszt takiego połączenia będzie zależny od wybranej przez nas taryfy i będzie naliczany sekundowo. Za rozmowę z BOK zapłacimy więc tak, jak za każde inne połączenie.
Automatyczne Biuro Obsługi Klienta
Interesującym rozwiązaniem dla osób chcących zmienić parametry swojej oferty i szybko zarządzać kontem jest Orange Automatyczne Biuro Obsługi, do którego dodzwonimy się wybierając numer *500. Koszt połączenia wynosi standardowo 50 groszy za całe połączenie, bez względu na jego długość, ale może różnić się w przypadku niektórych taryf operatora. Należy też dodać, że z ABOK skorzystamy, dzwoniąc tylko z numeru sieci Orange.
Alternatywne formy kontaktu z konsultantami Orange
Do dyspozycji klientów zostało oddanych jednak znacznie więcej form kontaktu. Poza kontem Orange On-line, które możemy założyć w serwisie operatora, pomocny okazuje się być wirtualny doradca (chat), aplikacja mobilna Mój Orange, czy możliwość zadawania pytań przez serwis społecznościowy Facebook. Dzięki temu każdy może wybrać preferowaną przez siebie formę kontaktu i w możliwie najprzystępniejszy sposób rozwiązać każdy problem związany z użytkowaniem telefonu w Orange.