Użytkownicy aplikacji mobilnej Banku Millennium mają możliwość otwierania i podwyższania limitu w koncie osobistym. Klient może uruchomić limit w koncie przy użyciu telefonu lub tabletu, po czym uzyskuje natychmiast dostęp do dodatkowych środków finansowych.
Limit w rachunku osobistym to nie pierwszy produkt kredytowy, który klienci Banku Millennium mogą uruchamiać przez aplikację mobilną. Dotychczas możliwe było zaciągnięcie pożyczki gotówkowej oraz podwyższenie limitu karty kredytowej za pomocą tego kanału obsługi.
Udostępnienie limitu w koncie jest zgodne ze strategią rozwoju kanału mobilnego. Możliwość uzyskania natychmiastowego dostępu do dodatkowych środków finansowych za pomocą aplikacji to rozwiązanie nowoczesne i niezwykle wygodne. Klient może otrzymać lub zwiększyć wysokość przyznanego limitu w koncie bez konieczności składania wizyty w oddziale.
Limit w rachunku osobistym dostępny jest dla stałych klientów Banku Millennium. Użytkownik aplikacji, chcąc skorzystać z oferty, powinien wybrać w aplikacji konto, w którym chce otworzyć limit, oraz podać preferowaną wysokość limitu. Bank gwarantuje, że produkt zostanie uruchomiony zaraz po akceptacji umowy na ekranie telefonu. Wysokość limitu jest uzależniona od historii rachunku klienta, dlatego każdy otrzyma spersonalizowaną ofertę kredytową.
Z nowej możliwości skorzystają użytkownicy aplikacji mobilnej Banku Millennium dla klientów indywidualnych, dla systemu Android i iOS. Muszą oni także posiadać najnowszą wersję aplikacji mobilnej Banku Millennium.
Aplikację bankowości mobilnej Banku Millennium można pobrać bezpłatnie na wszystkie najpopularniejsze urządzenia mobilne, dostępna jest dla systemów operacyjnych Android, iOS, Windows 8 oraz dla BlackBerry 10. Można ją pobrać ze strony: www.bankmillennium.pl/mb. Poza Aplikacją Mobilną dostęp do bankowości mobilnej możliwy jest za pomocą Millenetu Mobilnego (https://m.bankmillennium.pl).