Chcesz obniżyć koszty dzwonienia i SMS-owania w Heyah na kartę? Mamy dla Ciebie kilka podpowiedzi.
Jeśli chcemy obniżyć nasze koszty połączeń w Heyah, posiadając telefon na kartę, możemy to zrobić w stosunkowo prosty sposób. Do tego celu wystarczy skorzystanie ze specjalnych usług. Jako posiadacz telefonu na kartę możemy dzięki nim ograniczyć nasze miesięczne wydatki.
Taniej do wszystkich sieci
Jeżeli zależy nam na obniżeniu kosztów rozmów ze użytkownikami wszystkich sieci, to możemy wykorzystać aż trzy rodzaje usług.
Pierwsza z nich to „30 minut do wszystkich sieci”. Chcąc ją aktywować, wysyłamy bezpłatny kod *100*842#. Usługa kosztuje nas 5 zł. Jeżeli chcemy sprawdzić jej status, to możemy to zrobić albo na stronie www.heyah.pl w Internetowym Systemie Obsługi albo wpisując bezpłatny kod *100*814*1#.
Jeśli zależy nam na tym, aby mieć więcej środków na rozmowy do wszystkich sieci, możemy skorzystać również z usług „60 minut do wszystkich sieci” i „120 minut do wszystkich sieci”. W przypadku pierwszej opcji koszt wynosi 10 zł. Usługę aktywujemy bezpłatnym kodem *100*841#. Przy opcji na 120 minut do aktywacji służy bezpłatny kod *100*840#. W tym przypadku jednorazowy koszt to 15 zł. Status i stan usługi można sprawdzić na stronie heyah.pl.
Taniej do Heyah i T-Mobile
Posiadając telefon na kartę w Heyah, możemy także obniżyć nasze koszty dzwonienia do innych numerów w Heyah i w T-Mobile. Mamy tutaj do dyspozycji dwa rozwiązania. Pierwsze to „120 minut w Heyah i T-Mobile”, drugie to zaś „600 minut w Heyah i T-Mobile”.
Aby aktywować usługę „120 minut w Heyah i T-Mobile”, wpisujemy kod ekspresowy *100*831#. Koszt jednorazowy tej usługi to tylko 5 zł.
„600 minut w Heyah i T-Mobile” aktywujemy kodem *100*830#. W tym przypadku płacimy 10 zł.
Stan jednej i drugiej usługi sprawdzić możemy przy pomocy krótkich kodów (odpowiednio: *100*831*1# i *100*830*1#), a także w Internetowym Systemie Obsługi heyah.pl.
Tanio i szybko
Dzięki wymienionym usługom posiadacze aktywnych kont na połączenia wychodzące w Heyah mogą znacznie obniżyć koszty rozmów. To, którą ofertę wybierzemy, zależy od tego, w jakich sieciach posiadają numery nasi najbliżsi, a także nasi koledzy z pracy czy współpracownicy.