Złożenie reklamacji w T-Mobile nie jest wcale trudne. Wystarczy przeczytać porady poniżej, by rozwiązać swój problem, nie tracąc niepotrzebnie czasu.
Osoby, które mają taryfę i telefon w T-Mobile i nie są zadowolone z jakości usług tego operatora, mogą zdecydować się na reklamację.
Reklamacja może dotyczyć takich kwestii jak niewykonanie usługi telekomunikacyjnej, nienależyte jej wykonanie, niedotrzymanie terminu rozpoczęcia świadczenia usługi, a także nieprawidłowe obliczenie należności za usługę. Jeśli któraś z tych rzeczy się nam przytrafiła, to możemy zgłosić to operatorowi. W jaki sposób to zrobić?
Reklamację w T-Mobile możemy złożyć na pięć sposobów. Pierwszy z nich to pismo do operatora. Drugi sposób to wysłanie do niego faksu z reklamacją. Kolejną opcją jest kontakt telefoniczny z infolinią. Istnieje też możliwość złożenia reklamacji w formie elektronicznej lub ustnie w Punkcie Obsługi, gdzie zostanie spisany specjalny protokół.
Osoby, które złożyły reklamację ustnie lub pisemnie w Punkcie Obsługi, otrzymają potwierdzenie przyjęcia skargi od razu. Jeśli jednak nasza reklamacja była złożona w inny sposób, to na potwierdzenie przyjęcia trzeba będzie czekać do 14 dni od czasu jej dostarczenia.
Jeżeli chcemy, aby reklamacja została zrealizowana sprawnie i w zadowalającym nas tempie, to konieczne będzie zgłoszenie jej wraz z niezbędnymi danymi. Wśród tych danych jest nasze imię i nazwisko oraz adres, przedmiot reklamacji wraz z reklamowanym okresem oraz okoliczności, które uzasadniające złożenie takowej reklamacji. Ponadto, potrzebne będzie dołączenie numeru ewidencyjnego klienta, wpisanie daty rozpoczęcia obowiązywania umowy i kwoty odszkodowania. Oprócz tego należy podać numer konta lub adres, na który ma zostać wpłacone odszkodowanie, jak również złożyć na pisemnej reklamacji własnoręczny podpis.
W kontekście reklamacji w T-Mobile bardzo ważny jest termin, kiedy możemy to zrobić. Otóż, reklamację można składać w terminie 12 miesięcy od ostatniego dnia naszego cyklu rozliczeniowego, w którym zakończyła się przerwa w usłudze. Jednocześnie należy pamiętać, że niedotrzymanie tego terminu będzie skutkować nieuwzględnieniem naszego pisma.
T-Mobile rozpatruje reklamacje, które doń napływają, w terminie 30 dni od daty ich otrzymania. Odpowiedź jest udzielana pisemnie lub w inny sposób, zaakceptowany przez użytkownika lub abonenta.