W Plusie mamy do dyspozycji wiele usług sieciowych. Wśród nich jest też opcja zawieszania połączeń. Dobrze wiedzieć, jak się nią posługiwać, bo w niektórych sytuacjach jest ona bardzo przydatna.
Plus oferuje swoim klientom szereg praktycznych usług sieciowych. Jedną z nich jest zawieszanie połączeń. Większość konsumentów nie wie, w jaki sposób to zrobić i nie zdaje sobie sprawy, że jest to łatwe i wygodne.
Zawieszanie połączeń jest interesującą usługą z wielu względów. Po pierwsze, dzięki temu rozwiązaniu można rozwiązać problem, kiedy na linii mamy dwie bardzo istotne rozmowy. Po drugie, ta usługa pozwala nam na działanie w sposób płynny w takich chwilach. W wielu zawodach taka elastyczność w przełączaniu się między rozmowami jest jak najbardziej wskazana. Po trzecie, dzięki niej możemy w praktyce zrealizować połączenie na kształt konferencji telefonicznej.
Jeśli posiadamy usługę zawieszania połączeń, to możemy chwilowo wstrzymać rozmowę telefoniczną, którą aktualnie prowadzimy i połączyć się z kolejnym rozmówcą. Co ważne, usługa daje nam pełną swobodę w przełączaniu się między rozmówcami. Wszystko odbywa się płynnie i ekspresowo.
W kontekście tej usługi bardzo istotne jest to, że nie ma jednego kodu, który pozwala nam włączyć ją we wszystkich telefonach. Obsługa tej funkcji jest zależna od tego, jaki model telefonu aktualnie posiadamy.
Zaletą rozwiązania jest tez brak dodatkowych kosztów. Trzeba jednak pamiętać, że w sytuacji, gdy prowadzimy naraz dwie rozmowy, będziemy płacić za nie standardowo według cennika posiadanej taryfy.
Użytkownicy aktualnych taryf w Plusie, z wyjątkiem osób, które mają Plus na Kartę i Plus Mix, mogą korzystać z usługi non stop. Nie muszą jej specjalnie włączać, ponieważ jest ona dostępna na stałe. Inaczej trochę wygląda sytuacja osób, które mają starsze taryfy. W ich przypadku konieczne będzie odwiedzenie serwisu Plus Online. Aby włączyć możliwość czasowego przerywania połączeń, wchodzimy w zakładkę „Usługi”. Następny krok to wejście do kategorii „Połączenia” i wybranie „Zawieszenie połączenia”. W tym miejscu możemy usługę wyłączyć lub włączyć.