Myślisz nad przepisaniem numeru telefonu firmowego na osobę fizyczną? Poznaj nasze wskazówki, jak szybko i skutecznie tego dokonać.
Prowadzisz (jeszcze) własną firmę, ale planujesz wycofać się z własnego biznesu? Zawiesić czy zlikwidować działalność można bez problemu, ale co z numerem telefonu, do którego się już zdążyłeś mocno przyzwyczaić? Mało kto z nas zdaje sobie sprawę, że likwidując działalność gospodarczą, z powodzeniem możemy przepisać firmowy numer telefonu na siebie jako osobę fizyczną. Taką opcję przeniesienia numeru telefonicznego oferuje każdy operator sieci komórkowej. My podpowiemy, jak przeprowadzić taką operację w sieci Plus.
By zmienić właściciela telefonu z firmy na konsumenta, wystarczy zlecić pisemnie zmianę danych rejestracyjnych z umowy. Zlecenie takie powinno zawierać:
- numer telefonu komórkowego, którego dotyczy zamiana,
- pisemne zlecenie przepisania umowy na osobę fizyczną,
- kserokopię dowodu osobistego,
- czytelny podpis zleceniodawcy.
Tak wypełnione zlecenie przepisania umowy możemy dostarczyć do operatora poprzez:
- wiadomość e-mail na adres: bok@plis.pl,
- faks na nr: 601-102-602,
- pozostawiając w każdym punkcie sprzedaży sieci Plus,
- listownie na adres: Polkomtel Sp. z o.o. ul. Wołoska 16 02 – 675 Warszawa.
Warto pamiętać, że nawet po przepisaniu umowy na osobę fizyczną nadal będziemy korzystać z taryf biznesowych. Sytuacja ta będzie się utrzymywała do chwili podpisania nowej umowy, w trakcie przedłużenia kontraktu. Warto przy tym pamiętać o tym, że w praktyce taryfa biznesowa może być o wiele bardziej korzystna, aniżeli promocje dla klientów indywidualnych.