Heyah to od lat działająca na polskim rynku marka usług telefonicznych, której operatorem jest T-Mobile Polska. Swój rozwój zaczynała od oferty telefonów na kartę, a obecnie proponuje również abonament, mix i usługi internetowe. Tym, którzy korzystają z usług Heyah, podpowiadamy, jak sprawdzić stan konta.
W naszych czasach telefonia komórkowa proponuje swoim klientom coraz więcej usług, które ułatwiają funkcjonowanie w mobilnym świecie. Na tym tle możliwość sprawdzenia stanu własnego konta nie jest czymś wyjątkowym, a wręcz jest usługą wpisaną na stałe w życie posiadacza telefonu.
Pomocne kody
Posiadacze telefonów na kartę w Heyah, chcąc sprawdzić dostępność środków na własnym koncie, mogą skorzystać z kodu ekspresowego. Wystarczy wprowadzić w swoim telefonie ciąg znaków: *108#, a potem potwierdzić to klawiszem akceptacji. Po chwili pojawi się informacja zwrotna ze stanem konta, z liczbą dostępnych jednostek i datą ich ważności. Skorzystanie z takiego kodu podlega jednak opłacie w wysokości 4 grosze za każdy wysłany kod.
Heyah wprowadziła także dla swoich klientów możliwość aktywowania bezpłatnego serwisu SMS, dzięki któremu klient cyklicznie co 14 dni będzie otrzymywał informacje dotyczące jego konta. Aby aktywować taką usługę, wystarczy wysłać bezpłatnego SMS–a o treści TAK na numer 545.
Warto być online
Oczywiście każdy klient, mający dostęp do Internetu, może sprawdzić środki na swoim koncie, logując się na stronie internetowej Heyah. Wystarczy wybrać zakładkę Heyah Konto.
Właściciele Smartfonów z systemem Android mogą korzystać z aplikacji Heyah Konto online, dzięki temu mają możliwość sprawdzania na bieżąco ilości dostępnych środków. W ten sposób mogą oni także zarządzać usługami, np. zmienić taryfę, włączyć lub wyłączyć pocztę głosową itd.
A może Biuro Obsługi?
Tak jak w każdej firmie świadczącej usługi telekomunikacyjne, również w Heyah istnieje możliwość kontaktu z Biurem Obsługi Klienta. Dzwoniąc tam, możemy także otrzymać informacje na temat stanu naszego konta i dostępnych na nim środków. Mamy do wyboru dwa numery: *2222 lub 888002222. Konsultacja z Biurem Obsługi Klienta podlega jednak opłacie 1 zł za każdą rozpoczętą minutę.
Warto na bieżąco sprawdzać stan konta i kontrolować wysokość dostępnych środków szczególnie, gdy planujemy ważne rozmowy. Trzeba jeszcze przypomnieć, że bez doładowanego konta zawsze możemy połączyć się z numerami służb ratowniczych.