Zgłaszanie szkody z ubezpieczenia assistance w Liberty Direct jest dziecinnie proste. Wystarczy zastosować się do kilku wytycznych.
Liberty Direct to towarzystwo ubezpieczeniowe, które oferuje swoim klientom najwyższej jakości produkty ubezpieczeniowe o różnym zakresie ochrony. Oferta towarzystwa jest szeroka i znajdziemy w niej takie rozwiązania jak polisy mieszkaniowe i polisy komunikacyjne (autocasco, OC i assistance). Wybór opcji odpowiadającej wymaganiom klienta wcale nie jest trudny.
Przy okazji zakupu ubezpieczenia trzeba dowiedzieć się, w jaki sposób zgłosić pojawienie się szkody. Tak się składa, że w przypadku ubezpieczenia assistance w towarzystwie Liberty Direct jest to bardzo proste. Polisa assistance zapewnia szybką pomoc w przypadku takich sytuacji jak kradzież pojazdu, jego awaria, spowodowanie kolizji lub zaistnienie innych zdarzeń losowych. Oczywiście to, w jakim stopniu będzie ona nas chronić, zależy od opcji i zakresu ochrony, jakie wybierzemy. Co ciekawe, Liberty Direct proponuje swoim klientom także polisę Assistance Opony, która chroni nas wyłącznie, gdy mamy jakiś problem z tym elementem naszego pojazdu.
Jaki sposób zgłoszenia warto wybrać w przypadku ubezpieczenia assistance w Liberty Direct? Wydaje się, że najsensowniejszym i efektywniejszym rozwiązaniem jest telefoniczne zgłoszenie szkody. Wystarczy w takim przypadku po prostu zadzwonić na infolinię Liberty Direct i przekazać istotne informacje dotyczące szkody. W pierwszej kolejności należy przekazać dane kontaktowe do osoby użytkującej pojazd. Kolejny krok to podanie informacji na temat numeru polisy i jej zakresu ochronnego. Niezbędne będzie również zakomunikowanie, jakiej marki jest pojazd, wraz z podaniem danych szczegółowych włącznie z jego numerem rejestracyjnym.
Podczas telefonicznego zgłaszania szkody w Liberty Direct nie obejdzie się bez informacji na temat samej szkody (opis zdarzenia, rodzaj potrzebnej pomocy oraz dokładne miejsce zdarzenia). Na koniec należy podać numer telefonu, pod którym skontaktuje się z nami przedstawiciel Centrum Alarmowego.
Po tym zgłoszeniu pozostaje nam już tylko czekać na Przedstawiciela. Jeśli on się pojawi to konieczne będzie pokazanie mu polisy lub certyfikatu, dowodu rejestracyjnego i naszego dokumentu tożsamości.
Choć na papierze procedura zajmuje całkiem sporo miejsca, to w praktyce jest ona ekspresowa i pozwala na natychmiastową pomoc w trudnej sytuacji.