Poczta głosowa często bywa męcząca. Warto w takich chwilach ją po prostu wyłączyć. Jak tego dokonać w sieci Plus?
Posiadacze telefonów komórkowych w Plusie, ale także w każdej innej sieci telefonii komórkowej często narzekają na to, że włączona poczta głosowa zjada im minuty na koncie. Jest to stosunkowo często spotykana sytuacja. Dzwonimy do kogoś i odzywa się po kilku sekundach poczta głosowa. Poczta chce, żebyśmy się nagrali. My oczywiście nie wiemy, że nasz rozmówca ma włączoną pocztę głosową. Nie mamy też ochotę się na nią nagrywać. Nie jesteśmy jednak w stanie zareagować wystarczająco szybko, aby uniknąć całkowicie straty kilku impulsów.
Taka sytuacja na pewno spotkała każdego z użytkowników telefonów wielokrotnie. Czasami nie zdajemy sobie sprawy z tego, że mamy włączoną pocztę głosową. Skąd mielibyśmy to wiedzieć, skoro nie dzwonimy do siebie? Nie mamy więc okazji dowiedzenia się, że poczta głosowa jest włączona. Dopiero informacja znajomych nas o tym przekonuje. W takich chwilach warto zareagować szybko i konkretnie. Najlepiej mają zaś użytkownicy sieci Plus, którzy do dyspozycji mają ultra prosty sposób na wyłączenie poczty głosowej.
Sposób polega na tym, że wprowadzamy do telefonu kod *122*00#. Następnie naciskamy przycisk "Zadzwoń". W efekcie nasza poczta głosowa przestaje działać. Zaleca się, aby osoba, która chce wyłączyć pocztę poprosiła kogoś o telefon zaraz po tej operacji tak, aby przekonać się na pewno, że poczta została wyłączona. Czasem mogliśmy coś źle wcisnąć lub nieumiejętnie zatwierdzić zmiany. Jeśli otrzymamy potwierdzenie od rozmówcy, to będziemy spać spokojnie.
Istnieje też alternatywa dla tego sposobu wyłączania poczty głosowej. Jest nią kontakt z Działem Obsługi Klienta. Ta opcja jest nieco bardziej skomplikowana i kosztowna. Zwykle, gdy skontaktujemy się z Działem Obsługi Klienta, to musimy odczekać swoje. Co więcej, trzeba uważnie działać zgodnie z długimi poleceniami i wyjaśnieniami. Nie każdy ma tyle cierpliwości, a także środków na koncie.
Krótko mówiąc, wyłączanie poczty w Plusie jest proste, dlatego z pewnością każdy sobie z tym poradzi. Najlepiej posiłkować się kodem. Jeśli jednak nie chcemy tego zrobić, to zawsze możemy postawić na rozwiązanie, jakim jest kontakt z Działem Obsługi Klienta.