Jak zgłaszać reklamacje w T-mobile?

2014-06-18 16:05:00

Zgłaszanie reklamacji w T-mobile to proces zorganizowany wręcz wzorcowo.

Zdarzają się takie sytuacje, że chcemy zareklamować określoną usługę lub sprzęt w u operatora telefonii. Jedna z najpopularniejszych sieci w Polsce, T-mobile, przygotowała bardzo prosty system składania reklamacji, który ułatwia klientom życie i nie wiąże się ze zbyt wieloma formalnościami. Reklamację w sieci telefonii komórkowej T-mobile możemy złożyć w wielu formach. Mamy do wyboru wysłanie pisma pocztą, faks, reklamację w postaci elektronicznej, reklamację telefoniczną, a także ustną reklamacją do protokołu w Punkcie Obsługi. Jak widać, wybór form reklamacji jest bogaty i odpowiada wszystkim kanałom komunikacji. Taka wszechstronność sprawia, że w praktycznie każdej sytuacji i okolicznościach możemy jej dokonać.

Reklamacja w T-mobile jest nierozerwalnie związana z jej potwierdzeniem. Dopiero to potwierdzenie sankcjonuje jej złożenie. Jeśli reklamację składamy pisemnie lub ustnie do protokołu w Punkcie Obsługi, to otrzymamy pisemne potwierdzenie przyjęcia. Zostanie ono dostarczone nam natychmiast.

Gdy zdecydujemy się na wysłanie reklamacji pocztą albo faksem, to T-mobile prześle do nas potwierdzenie w ciągu 14 dni roboczych. Potwierdzenie będzie zawierać takie informacje jak nazwa, adres, a także numer telefonu jednostki, która zajmie się jej rozpatrywaniem. Podobny okres oczekiwania na potwierdzenie jest stosowany w przypadku reklamacji telefonicznej, a także elektronicznej.

Składając reklamację w T-mobile, należy pamiętać o zawarciu wszystkich kluczowych informacji. Oprócz danych teleadresowych trzeba w niej uwzględnić przedmiot reklamacji  i reklamowany okres. Ważne jest także dokładne przedstawienie okoliczności, które uzasadniają reklamację. Muszą się tam znaleźć także takie informacje jak numer klienta, dane umowy, kwota odszkodowania, której żądamy, i numer naszego konta.

Klienci mogą składać reklamację w terminie 12 miesięcy od ostatniego dnia cyklu rozliczeniowego. Jeżeli złożymy reklamację po tym terminie, to nie będzie ona rozpatrzona.

Jako dzień wniesienia reklamacja przyjmowany jest dzień, w którym T-mobile otrzymał wiadomość z reklamacją. Operator ma obowiązek rozpatrzenia reklamacji od klienta w ciągu 30 dni od jej wniesienia. Jeśliby nie wykonał tego w wyżej wspomnianym okresie, to przyjmuje się, że reklamacja została uznana.

Tomasz Słupczyński

Słownik finansowy
Kalkulatory

Szukasz kredytu gotówkowego? Chcesz zaoszczędzić? A może nowa inwestycja się kroi? Z nami wszystko przekalkulujesz!

Sprawdzam