W środkach masowego przekazu ruszyła kampania promocyjna FM Banku. Prowadzone działania mają na celu wsparcie sprzedaży kredytów dedykowanych mikro i małym firmom.
Z myślą o różnorodnych potrzebach małych przedsiębiorstw bank przygotował 5 rozwiązań kredytowych:
- FM Biznes Kredyt ( kredyt na finansowanie bieżącej działalności gospodarczej- oferta dla nowych klientów banku),
- FM Kredyt Partnerski (kredyt na finansowanie bieżącej działalności gospodarczej- oferta dla stałych klientów banku),
- FM Kredyt Promocyjny ( kredyt na refinansowanie pożyczki w Funduszu Mikro)
- FM Kredyt Odnawialny (kredyt w firmowym rachunku bieżącym)
- FM Kredyt Inwestycyjny (kredyt na zwiększanie majątku i rozwój firmy).
Bank wypracował również autorski model oceny zdolności kredytowej. Gwarantuje on mikro i małym firmom większą dostępność środków finansowych na rozwój i inwestycje. FM Bank opiera się na własnym scoringu, weryfikacji biznes planu przez bankowego doradcę i wizycie w siedzibie klienta.
Dodatkowym atutem banku jest przyznawana przez niego premia w wysokości od 100 do 200 zł dla klientów zaciągających kredyt na opłaty związane z jego obsługą. Ponadto, bank przygotował ofertę FM Pakietów, w ramach których klient otrzymuje dostęp do pełnego zestawu podstawowych produktów i usług bankowych na korzystnych warunkach.
W ofercie produktowej FM Banku znajdują się również produkty skierowane dla klientów indywidualnych, m.in.: lokaty bankowe, karty debetowe i rachunki bieżące z oprocentowaniem 3,5 proc. w skali roku.
Comperia.pl