Witam Szanowni Państwo, ciesze się że mój wpis wywołał taką dyskusję :) postaram się coś nie coś dopowiedzieć jeśli mogę. Ubezpieczenia nie są w żadnym stopniu obowiązkowe, nigdy nie były nigdy nie będą. Sprawa wygląda tak kilku "kolesi" wysoko postawionych umawia się, że posiada 100 tyś klientów na których chcą dobrze zarobić. Ustawa prawo bankowe, określa jasno zasady odsetek za pożyczoną kwotę, dlatego żeby napompować balon klienta, dokleja się UBEZPIECZENIE, które ma "chronić klienta", większej ściemy nie słyszałem, nigdy w życiu. Koleś A z banku ma wykonany bagatelny plan, Koleś B z towarzystwa ma sprzedaż zarabia każdy, tylko nie klient. Z racji że jestem prawnikiem, widziałem setki zapisów w umowach, uwierzcie mi nie chronią przed niczym, przykłady jak z rękawa ALIOR BANK, zapłacił 3 raty za śmierć kredytobiorcy, co z resztą ??? reszta spada na barki rodziny, mimo ubezpieczenia. Kolejna sprawa trwały uszczerbek na zdrowiu, zawodowy kierowca, wypadek drogowy złamany kręgosłup