19.2.2016 22:07
Witam,
Zawarłem umowę z telefonem w play przez telefon, fakturę oraz usługę, dostarczył mi doradca biznesowy. Jak się zorientowałem że zrobiłem głupstwo i taka umowa nie jest mi potrzebna, postanowiłem odstąpić od niej.W tym samym dniu poszedłem do salonu zapytać czy i jak mogę to zrobić. W salonie poinformowano mnie że nie ma problemu i że nawet nie muszę podawać powodu odstąpienia tylko spakować telefon i odesłać do Warszawy. Po tygodniu zadzwoniła Pani z biura obsługi i zakomunikowała że odstąpienie nie jest możliwe ponieważ zamówienie zostało mi doręczone przez doradce biznesowego.
Moje pytanie brzmi, czy takie dostarczenie kwalifikuje się do zakupu w salonie Play i czy ma szanse na odstąpienie. Play chyba gra na czas bo minęło już ponad 10 dni a dostałem na piśmie że odstąpienie nie jest możliwe a telefon jeszcze do mnie nie doszedł.
Zawarłem umowę z telefonem w play przez telefon, fakturę oraz usługę, dostarczył mi doradca biznesowy. Jak się zorientowałem że zrobiłem głupstwo i taka umowa nie jest mi potrzebna, postanowiłem odstąpić od niej.W tym samym dniu poszedłem do salonu zapytać czy i jak mogę to zrobić. W salonie poinformowano mnie że nie ma problemu i że nawet nie muszę podawać powodu odstąpienia tylko spakować telefon i odesłać do Warszawy. Po tygodniu zadzwoniła Pani z biura obsługi i zakomunikowała że odstąpienie nie jest możliwe ponieważ zamówienie zostało mi doręczone przez doradce biznesowego.
Moje pytanie brzmi, czy takie dostarczenie kwalifikuje się do zakupu w salonie Play i czy ma szanse na odstąpienie. Play chyba gra na czas bo minęło już ponad 10 dni a dostałem na piśmie że odstąpienie nie jest możliwe a telefon jeszcze do mnie nie doszedł.
Cytuj